Hoppa till innehåll

Är Det Någon Där Ute Som Är Som Jag?


Gäst final
 Dela

Rekommendera inlägg

Är som du

är inte ensam i skolan, men hemma, tycker om att vara hemma.

 

Skicka gärna PM eller mail till mig, om du känner för det.

Eller någon annan.

Likadan, även om man inte tror det så är det mycket vanligare än det verkar.

 

Likadan ^^ Gillar att umgås i skolan och så, men gillar även att stanna hemma och bara vara liksom.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Apelsin

Men där serdu! Nästan alla i den här tråden är likadana, det finns ingenting och oroa sig för. Var den du är och trvis med dig själv :>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Tja, är nog något åt det hållet med. Mest pga att jag är nykterist och håller mig borta från fester. Är väl med kompisarna när alla har tid, annars blir det väl spel eller annan aktivitet ute. På vintern blir det dock mest inomhus, to be honest. ;)

Redigerat av Shadowbeing
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hej ni som läser, jag känner mig oerhört ensam. jag är en tjej som inte är så mycket för att köpa kläder och gå på fester och sånt utan jag är mer en som gärna hellre är hemma med mina familj och kompisar och spelar dataspel och sånt. med det känns typ som det bara är jag i hela världen som är sån. typ alla mina kompisar är helt klädgalna och så men inte jag. är det någon som är som jag? är det någon som vill prata? jag känner mig väldigt ensam... :(

Du e precis som jag ;) stannar hellre hemma än att gå ut och vara med polare.

så du inte ensam ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hej ni som läser, jag känner mig oerhört ensam. jag är en tjej som inte är så mycket för att köpa kläder och gå på fester och sånt utan jag är mer en som gärna hellre är hemma med mina familj och kompisar och spelar dataspel och sånt. med det känns typ som det bara är jag i hela världen som är sån. typ alla mina kompisar är helt klädgalna och så men inte jag. är det någon som är som jag? är det någon som vill prata? jag känner mig väldigt ensam... :(

Du e precis som jag ;) stannar hellre hemma än att gå ut och vara med polare.

så du inte ensam ;)

 

Ni är inte ensamma, samma här. Vi måste typ skapa en klan snart eller nåt. :P

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Samma här, jämt ensam. Visst, jag har några kompisar i skolan, men inga riktigt nära. Dock har jag ett par schysta killkompisar på en annan skola (som jag bara har träffat 1 gång), och 2-3 st killkompisar i 9:an. Men ingen jag umgås med. Det blir mest chatt eller lite småsnack i skolan bara :(

Blir typ mobbad i skolan eftersom jag är hårdrockare. Jag är inte välkommen där längre. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle inte kalla mig ensam iaf. Har många jag umgås med i skolan, och några även utanför där. Folk från min träning träffar jag jätteofta å i helgen hade vi lite wii mariokart kväll å lite filmkväll :) åker även iväg på träningsläger.

 

har även nån kille på G nu ^^ så skulle inte kalla mig ensam iaf..

 

 

men ja vet ändå hur det känns för er som är det. skitdrygt :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...