💬
Logga in
Fuska.se

Naruto

9 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1
↗ till inlägget

Hörde en klasskompis nämna nått om det, men är det bara på den engelksa verisionen?

Nej om du tittar på Japanska verisionen av animen så e det en brud som har rösten till Naruto

20 Nov 2007
Nivå 5 · Fuskare

Naruto: Rise of a Ninja är ett spel ni borde köpa, f*n eller inte spelar ingen roll. För den som vill ha japanskt tal kommer även det.

22 Nov 2007
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Naruto: Rise of a Ninja är ett spel ni borde köpa, f*n eller inte spelar ingen roll. För den som vill ha japanskt tal kommer även det.

Hmm. Den som vill ha japanskt tal kommer även att få det eller hur menar du?

Nivå 5 · Fuskare

Jag tycker inte specielt om teknat animerat manga spel. om jag fick spelet hade jag kört de, fast köpa det är i mina ögon overkligt, (inget illa ment, bara vad jag tycker).

Jag såg såklart lite på youtube om reviews och gameplay och det ser endå lovade ut i reviews, och i gameplay verkar de som man typ springa runt i nån stad (kanske städer?), och typ ta quests. iaf hur jag fick blicken på de.

sedan ee striderna som på teken. fast lite ballare, lite som dragonballs :D

om min uppfattning inte stämmer kan ni säga till vad spelet går ut på.

23 Nov 2007
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #5

Spelet handlar om animen del 1 - 80 :P det e skit roligt om man e fäst för serien allså :D

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det finns på Xbox live att hämta hem gratis :D

Nivå 10 · Veteranfuskare

Det finns bättre Naruto-spel än det här.

Typ Naruto Shipuuden: Narutimate Accel.

Visst, det har bara kommit ut i Japan, so what?

För den som sett alla avsnitt (hittills) är det inte så kul att

behöva gå tillbaka till gamla, tråkiga, outvecklade karaktärer.

I tidigare nämnda spel kan man åtminstånde spela som Deidara,

världens bästa karaktär.

Synd bara att han har hunnit dött i mangan =(

FANS AV ANIMEN BÖR INTE LÄSA DET DÄR SISTA!

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Spelet handlar om animen del 1 - 80 :P det e skit roligt om man e fäst för serien allså :D

↗ till inlägget

Det finns på Xbox live att hämta hem gratis :D

Får väll fixa hem det då. :)

25 Nov 2007
Nivå 4 · Lärling

Vet nån om dom kommer göra en PC-verision av det här spelet? Vill inte köpa ett 360 bara för Naruto Rise Of A Ninja och Halo 3 <_<

Nivå 7 · Fuskare

nej, det är inget som är planerat iaf

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Håller på att spela igenom det på Japanska nu! Tänk på att Rise of a Ninja är det enda spelet som är ett äventyr och fighting spel, medans alla andra naruto spel är fighting rakt igenom.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in