Hoppa till innehåll

Arg På Webhallen!


Filiandor
 Dela

Rekommendera inlägg

Riktigt sur nu. Fick ett mail idag från webhallen angående min bokning på Halo 3 Legendary Edition, att dom avbokar min bokning då dom inte hade tillräckligt många. Jag boka det för 3 månader sedan och då var det inga problem, men så får jag mejlet veckan innan det släpps :angry: Kunnde dom inte stoppat förhandsbokningen då dom visste hur många dom skulle få!! Och varför ett mejl veckan innan det släpps, för nu kommer jag säkert inte få spelet på realesen som jag hade hoppats på!! :angry: :angry: :angry: Men då undrar jag nu en sak, vilket sätt är bäst att göra det på nu. Genom att jag inte kan få nån legendary pga att det troligen har blivit uppbokat på alla andra ställen så siktar jag mig in på Collectors Edition. Tycker ni då att jag ska förhandsboka det eller ska jag dra till el-giganten dagen det släpps och försöka få mig ett exemplar av collectors? Jag tror att det kommer bli biligare att hämta det från affären isf, men då är säkert collectors slut eller nått annat. Vad ska jag göra tycker ni?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 66
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Extremt dåligt av webbhallen, du borde få något extra för det där, för det var ju bara en lavett rakt upp i ansiktet.

 

Själv har jag förhandsbokat det vanliga. Föreslår att du ringer runt och kollar var dem har kvar och vart du kan förhandsboka, om inte kolla i affärerna när det släpps vilken version du kan få tag på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är så att jag gärna ville ha legendary från början pga. att det är det sista spelet i Halo serien + att jag inte brukar göra sånna här köp, så att jag har nu bokat legendary edition från www.spelbutiken.se istället. Kommer kanske köpa mig ett headset sen lite senare då jag skulle behöva det, då jag fortfarande använder headsetet man fick till den vanliga Xboxen plus att jag råka ta sönder den för nån månad sedan, men har gjort en liten temporär lagning med ducktape :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...