💬
Logga in
Fuska.se

Gör animerade filmer så att alla kan titta =)

32 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Själv så tränar jag så jag fattar lite bättre. kan ni göra så att alla får se ? det är så kul tycker jag iallafall =).

Nivå 5 · Fuskare

Kan du rekommendera något bra program att animera i?

Nivå 5 · Fuskare

finns masor av bra på en affär säkert typ pc city

Nivå 4 · Lärling

Det finns...

Photoshop

ImageReady

AnimationShop

Och många fler.

Nivå 5 · Fuskare

Tackar så mkt.

macromedia flash mx

28 Oct 2003

äh......ja vet ett program som ä engelskt men ja vet int va det heter!dä kan man gö alt frå bilder till hemsidor!dä programet ä sk*t kul om ma kan dä!

Men ta reda på vad det heter då!

Nivå 5 · Fuskare

jag rekommenderar 3D Flash Animator 3,3

mä dä finns int att köpa i sveriga bara i nord america! men du kan bestella dä från internät dä jorde ja men den skivan till dä programet ä trasig så jag ha slängt dä! :cry: :cry: ! nä nu vill int ja va kva hä ute utan ine i chatten!

Men säg bara vad det heter!

mä dä finns int att köpa i sveriga bara i nord america! men du kan bestella dä från internät dä jorde ja men den skivan till dä programet ä trasig så jag ha slängt dä! :cry: :cry: ! nä nu vill int ja va kva hä ute utan ine i chatten!

Sluta skriva mä dä hä det heter Men,Den och här

Nivå 5 · Fuskare

Sluta skriva mä dä hä det heter Men,Den och här

ursäkta men du behöver nog att träna på e och ä ljud :roll:

Nivå 5 · Fuskare

Han/hon kanske pratar någon annan dialekt!

Respektera andra!

Nivå 4 · Lärling

Ibland förstår man inte ens vad fireblast säger, men nu ska vi inte prata om det mer.

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #16

Tillbaka till ämnet va ? ska vi visa filmer eller inte ?? .

Nivå 1 · Novis

Sluta hacka på honnom. PLEASE kan någ ge mig en liten guide om hur man gör en avatar eller en animerad film eller nåt i adobe photoshop 7.0 Snälla jag kan inte :cry:

Nivå 4 · Lärling
Sluta hacka på honnom. PLEASE kan någ ge mig en liten guide om hur man gör en avatar eller en animerad film eller nåt i adobe photoshop 7.0 Snälla jag kan inte :cry:

Jag har berättat genom PM.

[Ändrat] för att se den. Det tar lite tid innan den kommer igång.

29 Oct 2003
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #19

F*n ! jag kan inte göra animerade bilder jag fattar typ noll kan nån skicka en guide ? .

Jag har berättat genom PM.

[Ändrat]

Som du så medl ite tid stämde allt!

Jag har inget sån't program tyvärr

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in