Desu Skrivet 24 September 2007 Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 Nu är det så att jag har laddat ner ett asstort codec paket till min dator.. Vart ska jag placera alla codecs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 24 September 2007 Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 http://support.microsoft.com/kb/142731 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 24 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 Funkar ju inte. Mer hjälp tack? Gorde som guiden sa och sen så avslutade den och det var ingte mer att göra. Märker inte nån sklinnad och den instalerade ingenting.... Hjälp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 24 September 2007 Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 Vad är det för codecs? Är det för film kanske du vill testa något av de här: http://www.undertexter.se/?p=codec Eller använda VLC för att spela upp det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst rivers Skrivet 24 September 2007 Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 Kanske behöver du DivX codecs eller varför inte AC3? Var gärna lite mer specifik ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 24 September 2007 Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 Ja precis, vad är det för något du försöker spela upp? Vad använder du för player? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 25 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 Asså jag struntar fullständigt i vad för spelare. Det enda jag vill göra är att proppa i en massa codecs till min dator. Så hur instalerar jag dom då? För guiden som Fality visade funkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 25 September 2007 Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 Asså jag struntar fullständigt i vad för spelare. Det enda jag vill göra är att proppa i en massa codecs till min dator. Så hur instalerar jag dom då? För guiden som Fality visade funkar inte. Gör som jag skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Showtime Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 (redigerat) Asså jag struntar fullständigt i vad för spelare. Det enda jag vill göra är att proppa i en massa codecs till min dator. Så hur instalerar jag dom då? För guiden som Fality visade funkar inte. Ladda ner valfritt codec-pack från http://www.free-codecs.com/Codec_Packs.htm Det är ett installationsprogram som sköter saken. Du kan välja vilka codecs du vill installera och du behöver inte installera något extra program. Använder K-Lite Mega Codec Pack funkar bra! :D Redigerat 1 Oktober 2007 av Showtime Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.