Lillvanne Skrivet 27 September 2007 Rapport Skrivet 27 September 2007 Jo allt funkar som det ska tror jag men när jag försöker logga in står det logoncomm:512 i logonserver.exe grejen jag använder mej av Antrix install snälla hjälp mej!!!
Apex Skrivet 28 September 2007 Rapport Skrivet 28 September 2007 Jag fattar inte vad du menar men har du uppdaterat servern efter den nya patchen 2.2?
DarknessGuy Skrivet 28 September 2007 Rapport Skrivet 28 September 2007 Jag fattar inte vad du menar men har du uppdaterat servern efter den nya patchen 2.2?var kan man uppgradera den? :thanks:
Apex Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Skrivet 3 Oktober 2007 Du får ladda ner ett nytt Db(repack) till din server
Gäst Denieru Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Skrivet 4 Oktober 2007 Gör såhär: Ta bort alla repack filer sedan ändrar du realmlist till set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com set patchlist eu.version.worldofwarcraft.com
Karamba Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Skrivet 7 Oktober 2007 Gör såhär: Ta bort alla repack filer sedan ändrar du realmlist till set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com set patchlist eu.version.worldofwarcraft.com Det var då man fick full t7 och warglaives of azzinoth va? Ska testa idag
Zepher Skrivet 8 Oktober 2007 Rapport Skrivet 8 Oktober 2007 Jo allt funkar som det ska tror jag men när jag försöker logga in står det logoncomm:512 i logonserver.exe grejen jag använder mej av Antrix install snälla hjälp mej!!! Jo du grappen, det är CONFIG FILERNA SÅKLART! Och förresten så kommer du få bra mkt mer hjälp på någon dessa sidor: mmowned.com projectsilvermoon.net ascenteum.com ncdb.info/forum Cheers
Rekommendera inlägg