💬
Logga in
Fuska.se

Pokemon Platinum

17 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

okej, jag har börjat med en egen version av emerald. jag anvender advance map änsålenge men kommer även att använda andra program

det kommer att finnas massor av secrets och annat, även i littleroot town, där man börjar! man kommer att kunna fånga alla legenderna, men dom är inte med i storyn, du måste göra nåt speciellt.

på kartan är jag färdig med littleroot och petalburg

får vi också vara med och bestema

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

gärna ;) , men då måste ni också hjälpa till lite med tex bilder min msn e [email protected]

Nivå 0 · Nykomling

hej jag heter alex. jag tycker att det ska vara tio gym så får dom som spelar platin nogot att bita i :lol:

EDIT:brorsan är inne på min.. :P

Senast ändrad:

nej 8 gymm som vanligt och med man har klarat ligan så kan man möta om gymmen fast dom är bätre

jag tycker rivalen ska heta tyson

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #6

näh rivalen kan man namnge själv och när jag gör det på emerald så blir sagan ungefär så som i emerald, fast jag har aldrig klarat hela emerald :P ändast till ligan, så ni får hjälpa med storyn :D

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #7

sorry för dp men jag fick nåt problem med min emulator, no$gba... det vill int öppna min fil...

ska vi skriva storyn som det är i dp det kommer ta långt tid ;)

2 Oct 2007
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #9

hmmm... jag märkte när jag tästage andra program att det är bättre att använda fire red som bas, så jag började om... håller nu på med pewter city (har alltså gjort pallet och viridian). det kommer att bli en öken stad, pewter alltså

och ni får gärna hjälpa till med namnet, för platinum passar inte bra... tänke att kaske thunder yellow, eller flash yellow?

jag skrev ju massa förslag på pokemon namn var tog dom vägen :huh:

Nivå 0 · Nykomling

Man kan ju möta alla legendariska i Littleroot. Men det är efter man har klarat ett antal gym.

va möta alla i littlerot det är lite konstigt

Nivå 0 · Nykomling

planerar du med att ha lite nya pokémon?

annars har jag ett förslag...typ mighthyenas(stavning?)utveckling tänkte den kanske skulle heta darkhyena eller?

hur långt har du kommit på spelet

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #15

pallet, viridian, pewter klar. alla gymmar klara utom viridian, försöker följa storyn ;) så alltså inget konstigt! utom såklart endel secrets :P

och jag skall inte ha egna påhittade pokemon, bara kanto-johto-hoenn man kan alltså hitta tex treeckon eller chicoritan i kanto där mitt spel utspelar sig i

Senast ändrad:

3 Oct 2007

å coolt kan man fånga börjar pokemon,, och kommer det demos

4 Oct 2007
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #17

vet inte än om demos... lyckades förstöra starter valet och ja... började om... men det här projectet kommer nog att räcka än tid efter mappar är klara måste också storyn ändras... och intron måste ändras, men jag har ingen aning hur...

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #18

förlåt för dp men jag vill säga ännu att det här blir inget jag får inte det och funka så LÅS DEN HÄR TRÅDEN!!!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in