DDDD Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 hej här undrar jag hur man får några saker.. hm(fly) hur får man det/i vilken dungeon(utan att ta wonder maill) hm(surf)hur får man det/i vilken dungeon(utan att ta wonder maill) rayquaza som team member(i vilken dungeon vilken friend area ska man gha?/har besegrat han kyogre som team member(i vilken dungeon vilken friend area ska man ha?/har besegrat han) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 rayquaza och kyogre måste man bara möta tills dom vill vara din vän ,,, om du vill att det ska bli enklare så ge din pokemon en friend bow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 1 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 var hittar man friend bow?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 För att få pokemon som rayquaza som friend måste du spela som den du startade med. Det blir också enklare att få pokemon som friends om du har hög rank! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 freind bow hmm sök på www.youtube.com där hittade jag en video hur man får det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 1 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 jag kan inte se på filmer på denna dator.. men vet ingen hur man får hm:sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 vadå det är ju bara på youtube :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ninpogameboy Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 jag kan en kod som man får en vilol du ha den så skicka ett medelande så får du den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 jag har AR så jag kan göra så jag får 999 st friend bow och sånt,,men allt bara hackar sig så det funkar knappt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg