💬
Logga in
Fuska.se

Säljer En Gubbe Lvl 94

13 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Tja, jag säljer min Lil gosty.

Den har varit med i Teamsweden (Känd rs klan)

Den har Dragon scimitar och lite dragon pp+. Den har lite rare saker också.

Members bank.

Säljer för 1mil du ger först :P

kan ge dig 4k FuskMynt och 110k

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #3

Vill inte ha fuskamynt då jag inte har någon nytta av dom sorry, annars ganska bra deal :P

Nivå 4 · Lärling

Scam. Anmäld.

3 Oct 2007

det behöver väll inte vara scam

Nivå 6 · Fuskare

Sharzor, har du bytt med honom eller? du kan inte säga att han scammar om du inte förlorat en mille på det. Visst, det luktar scamm ända in i mitt rum men man kan ändå inte anmäla honom!

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #7

Shiet asså. Fråga Warmonkey90 på rs (lvl 126), eller hoppah här på fuska och se om jag scammar :@.

Nivå 4 · Lärling

Ofta man ger en gubbe med saker på och vill ha rs cash och vill ha pengarna först. Dumt att låta någon bli scammad innan man reagerar.

4 Oct 2007

jag tror att det är scam

eftersom att han har member bank plus dragan p++ plus att han har dragon scimmitar plusa tt han är lvl 126 med bra saker på det kostar väl inte 1 mille det tror jag aldrig på

5 Oct 2007
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #10

Dragon heter det ffs. Jag bryr mig inte, om ni inte vill ha vapen med den, så no need.

6 Oct 2007

Jag är warmonkey90.

Och jag tror du har varit med i TeamSweden förut men har du varit det vet du att vi inte tillåter acc trading.

Så den här gubben lär knappast kunna komma till oss igen.

Sen köpa gubbar i spelet är en stor scamm risk

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #12
↗ till inlägget

Jag är warmonkey90.

Och jag tror du har varit med i TeamSweden förut men har du varit det vet du att vi inte tillåter acc trading.

Så den här gubben lär knappast kunna komma till oss igen.

Sen köpa gubbar i spelet är en stor scamm risk

Do'h. Jag har inte varit med i TS på flera(?) månader. Jag sa att den har VARIT.

Jag sa inte att du va med jag sa att den inte kan komma med igen.

Nivå 3 · Lärling

Om man inte vill bli kallad scammare så ska man skicka bilder med sakerna, men också så att man ser chatten i samma bild, å i chatten ska man skriva nått kanske , "tjaba det är jag "namn'" på fuska, eller nåt sånt.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in