Gäst Aso100 Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Skrivet 4 Oktober 2007 (redigerat) Hej! jag har nu klurat ut hur man kan logga in i 2 gubbar samtidigt i samma datorer utan någon program eller något! nu börjar programmet: steg 1:öppna 2 stycken runescape sidor och tryck på playgame på båda två steg 2:sedan trycker du på ena sidan så ska du ha unsigned applet det står längst nere och sedan high detail steg 3:på den andra ska du ha signed applet och high detail men det finns flera signed applet du ska välja den som är högst upp :) steg 4:på båda sidorna ska du ha samma värd och sedan är det bara att logga in i samma gubbe Redigerat 4 Oktober 2007 av Aso100
Brawler Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Skrivet 5 Oktober 2007 Coolt. Jag tänker inte testa eftersom det är förbjudet att göra det på Rs. :P
Brawler Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Skrivet 5 Oktober 2007 Men lol!! alla vet ju det redanNews report!! INTE JAG. Sluta säga att alla vet nåt för alla vet faktiskt inte!! ..
Gäst råttfällan Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Skrivet 5 Oktober 2007 rätt idiotiskt egentligen eftersom man säkert blir anmäld då
Gäst Aso100 Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Skrivet 5 Oktober 2007 men hur kan man veta om man har 2 stycken användare samtidigt??
Noiseless Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Skrivet 6 Oktober 2007 Men det kan väll bara admin eller en moderator se om man loggar in på samma data?
Luxaxix Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Skrivet 6 Oktober 2007 vfr finns det då anmäl "muliple loggin" eller nått sånt bland vanliga spelare?
Gäst newnameguy Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Skrivet 6 Oktober 2007 vfr finns det då anmäl "muliple loggin" eller nått sånt bland vanliga spelare?För att man kanske talar om det för någon?
Noiseless Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Skrivet 6 Oktober 2007 vfr finns det då anmäl "muliple loggin" eller nått sånt bland vanliga spelare?För att man kanske talar om det för någon? Men ofta att man då går runt å säger "öjj jag har loggat in med 2 gubar på samma data". ?
Gäst Aso100 Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Skrivet 7 Oktober 2007 nej jag är inte så dum att jag säger till folk att jag loggar in i 2 acc samtidigt
Rekommendera inlägg