Jag undrar hur mycket pengar jag måste lägga ut ( om något) om jag byter in mitt wii, extra wii kontroll och nunchuk + typ 5 spel. Och byta det mot 360
Finns det något erbjudande om det på typ game. de brukar ju ha det.
Jag undrar hur mycket pengar jag måste lägga ut ( om något) om jag byter in mitt wii, extra wii kontroll och nunchuk + typ 5 spel. Och byta det mot 360
Finns det något erbjudande om det på typ game. de brukar ju ha det.
Om du lämnar in det, Så får du nog vanliga Xbox 360 för kanske en 100, Men med en elite kanske du behöver betala 500-700 kr?
Ja om du vill byta in så borde du sedan köpa en Premium HDMI version ;) Om du har HD tv då asså. Men endå om du inte har HD så är det bra med HDMI, för om du skaffar senare kan det vara skönt att ha, och ja, den fungerar med icke HDTV också.
Varför byta in wii? :/
↗ till inläggetVarför byta in wii? :/
Det finns fler orsaker.
1. det kommer inte ut särskillt många bra spel till wii och inte särskilt många alls för den delen heller.
2. Vill kunna köra online med kompisar. Det går ju knappt att köra online på wii så.
3.Fler orsaker..
Byt in den på Game. Sketabra priser där.
men tycker ni att jag ska göra det. Hur mkt får jag. och finns det något paket där man typ får med halo 3 o nått annat spel i ett kitt. Jag har räknat att jag får ca 3000 för det jag har. minst.
↗ till inlägget↗ till inläggetVarför byta in wii? :/
Det finns fler orsaker.
1. det kommer inte ut särskillt många bra spel till wii och inte särskilt många alls för den delen heller.
2. Vill kunna köra online med kompisar. Det går ju knappt att köra online på wii så.
3.Fler orsaker..
Hmm det kommer KOMMA en rad riktigt intressanta speltitlar till wii, och det finns redan en del. Visst kan du köra online med wii, iaf snart väll?
:)
asså. Det går att köra online på typ ett spel. aa det kommer bra spel men... Det kommer bra spel till xbx helatiden. Men jag ska nog inte byta. Jag förlorar 3000 kr på det isåfall.
Önska/Spara till en Xbox 360 kanske?
↗ till inläggetÖnska/Spara till en Xbox 360 kanske?
Ja, byt inte ett Wii mot 360, du ska ha bägge delarna.
↗ till inlägget↗ till inläggetÖnska/Spara till en Xbox 360 kanske?
Ja, byt inte ett Wii mot 360, du ska ha bägge delarna.
Hehe ja. Har själv tänkt mig skaffa ett wii, eller önska till julklapp. :P
↗ till inläggetJa Mario kommer ju nu snart, då måste man ju ha ett Wii :PHehe ja. Har själv tänkt mig skaffa ett wii, eller önska till julklapp. :P
Ja precis. Wii sports 2. :D
ja, ovh Super Smash Bros. :D
Det finns fler orsaker.
3.Fler orsaker..
ursäkta, men i december iår kommer ju super smash bros brawl, och efter det kommer massor med bra spel till WII, dom jobbar på massor nya som bara kommer till WII! alltså häng med i svängarna grabben! byt inte till 360! en stor besvikelse! med och utan HDTV
Det finns fler orsaker.
3.Fler orsaker..
ursäkta, men i december iår kommer ju super smash bros brawl, och efter det kommer massor med bra spel till WII, dom jobbar på massor nya som bara kommer till WII! alltså häng med i svängarna grabben! byt inte till 360! en stor besvikelse! med och utan HDTV
Stor besvikelse? Ja jag kan faktiskt hålla med dig om det, tänker då på alla kraschningar av konsoller, repade skivor, röda ringar hit och dit. Men jag tror inte att det är den aspekten du tänker på, för bra spel det har verkligen Xbox 360, bäst ute tycker jag!
Stor Besvikelse? Xbox 360 är ju bästa konsolen som finns nu!
Och spela Super Smash Bros online på Wii, kan ju knappt bli roligare (Elr Halo 3 är ju bäst då menmen..)
aaa jag får vänta men kanske vore roligt om man hade båda.
sälj dittt wii fortare än kvickt!! alla säger att dem "bra" spelen kommer nu. Jasså vilka? MP3, SMG, GH3, och SSB:B. Det e 4 "bra spel" och om man kollar till 360 så komemr det ut ny bra spel hela tiden som är bbättre än dem fyra tillsammans. Jag sålde mitt wii förra veckan och köpte ett 360 istället och det köpet ångrar jag verkligen inte. Jag hade ca 20 spel till wii och jag tröttnade på alla inom 2 timmar sen nrä jag köpte 360 så köpte jag nmed halo3 och guitar hero 2 och jag spelade ca 5 timmar non-stop så fort jag kom hem och jag spelar fortfarande lika mycket så WII SUGER OCH 360 ÄGER!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in