💬
Logga in
Fuska.se

Tjenare Kolla Här

20 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

tycker ni jag ska köpa Bioshock eller Skate? eller finns det något annat roligt spel till 360?

Nivå 8 · Veteranfuskare

Hmm jag har kollat på "det här" men vad ska jag göra nu?

Bioshock!!!

Nivå 1 · Novis

det beror på vad för typ av spel du vill ha. skate värkar väldigt bra har bara spelat demot dock medans bioshock är ett fps. bioShock är ett av det bästa spelen jag har spelat men du väljer själv

BIOSHOCK!

Nivå 8 · Veteranfuskare

Båda spelen har fått mycket bra i recensioner och mycket annat. Som zacco säger så är det ju två helt olika spel och går därför inte riktigt att jämföra vilket som är bäst.

Andra spel att rekommendera, Crackdown, Halo 3 (tror dock du redan äger det), Lost Planet, Rainbowsix Vegas. :)

Nivå 7 · Fuskare

Tror nog att jag skulle valt skate eftersom det troligtvis tar längre tid att varva

Nivå 5 · Fuskare

Jag skulle rekomendera att du väntar tills Brothers of arms Hells highway, Tony hawk proving ground, Assassins creed, battelfield bad company eller Call of duty moden warfare eller Army of two släpps(btw alla enligt webhallen kommer i november). annars skulle jag valt skate eftersom jag sk8tar :rolleyes: ;|

och jag rekomenderar Halo3 fast de har du nog..

9 Oct 2007
Nivå 6 · Fuskare

Jag skulle köpt Bioshock, riktigt coola undervattensmiljöer och en grym story, som jag sa in en annan tråd så är bättre grafik något man får leta efter.

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Grafikmässigt så är ju lätt Bioshock och Halo 3 toppspelen nu.

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Jag skulle rekomendera att du väntar tills Brothers of arms Hells highway, Tony hawk proving ground, Assassins creed, battelfield bad company eller Call of duty moden warfare eller Army of two släpps(btw alla enligt webhallen kommer i november). annars skulle jag valt skate eftersom jag sk8tar :rolleyes: ;|

haha skate aeger tony hawk-spelen

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

haha skate aeger tony hawk-spelen

Kan nog stämma. Jag som aldrig ägt ett skating spel hade lätt köpt skate. istället för något annat Tony Hawk spel.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Köp Skate, eller vänta tills något av de här spelen släpps:

Brothers in Arms: Hell's Highway (2008)

Battlefield: Bad Comppany (2008)

Assassin's Creed (13:e november)

Call of Duty 4: Modern Warfare (5:e november)

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

brothers in arms har blivit fördröjt de suger..

De där med skate.. skate är inte bra för såna som sk8tar för tex jag köper för att lära mig själv nytt inte för att känna att spelet ska vara realistisct(stavning).. föresten kan man göra så mycket mer tricks på Tony hawk. dissa inte tony..dissa inte.. :rolleyes:

men eftersom inte alla sk8tar så verkar Skate mera som ett spel för dom, om man inte kan göra på riktigt kan nog spelet göra det åt dig :P :D

10 Oct 2007
Nivå 10 · Veteranfuskare

Om det står mellan de två så blir det nog Bioshock,

men jag rekommenderar att du väntar ett tag på Mass Effect eller Assassins Creed.

Nivå 2 · Novis

Jag tycker du ska välja Halo 3 om du inte redan har det. Annars skulle jag välja Bioshock

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag tycker du ska välja Halo 3 om du inte redan har det. Annars skulle jag välja Bioshock

Två självklara val . :)

13 Oct 2007

Mellan Skate och Bioshock... Bioshock!

Senast ändrad:

14 Oct 2007
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

brothers in arms har blivit fördröjt de suger..

De där med skate.. skate är inte bra för såna som sk8tar för tex jag köper för att lära mig själv nytt inte för att känna att spelet ska vara realistisct(stavning).. föresten kan man göra så mycket mer tricks på Tony hawk. dissa inte tony..dissa inte.. :rolleyes:

men eftersom inte alla sk8tar så verkar Skate mera som ett spel för dom, om man inte kan göra på riktigt kan nog spelet göra det åt dig :P :D

Tänk på att även om det är en fördel mer realiastik, så är det fortfarande bara ett spel.

15 Oct 2007
Nivå 4 · Lärling

Jag skulle välja skate., första gången jag testade demon tyckte jag det var skitkul, dock är ju Bioshock ett grymt spel men skate. är nog endå roligare i sig.

Och allvarligt, Tony Hawk's Proving Ground är skitdåligt, grafiken är långt ifrån lika bra som i skate., styrningen är hemsk (jämnfört med skate. där det är något helt nytt och kul) och det har kommit FÖR många Tony Hawk spel (typ som Sims...).

18 Oct 2007
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag skulle välja skate., första gången jag testade demon tyckte jag det var skitkul, dock är ju Bioshock ett grymt spel men skate. är nog endå roligare i sig.

Och allvarligt, Tony Hawk's Proving Ground är skitdåligt, grafiken är långt ifrån lika bra som i skate., styrningen är hemsk (jämnfört med skate. där det är något helt nytt och kul) och det har kommit FÖR många Tony Hawk spel (typ som Sims...).

Jopp de stämmer. .. sedan släpps dom för ofta. dom bör vänta och få lite mer utav de istället för att stressa ut spelen. <_<

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in