💬
Logga in
Fuska.se

Titta På Pes-repris?

13 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Gjorde ett mål i PES6 (på PS2) och sparade reprisen och vill nu titta på reprisen på datorn. Har överfört reprisen till datan men den är i formatet MAX-file (INTE Max dvd). Hur ska jag göra för att kunna titta på repriset på datorn? Typ vilken converter måste jag ordna?

Nivå 5 · Fuskare

Frågan är om det överhuvudtaget är en filmfil... Kan vara en lista med kommandon som sedan renderas in-game. Som många strategispel använder, t.ex. Warcraft III och Age of Mythology.

11 Oct 2007
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #3

Men vet nån nåt sätt att få ett repris från ett spel från PS2? Har en MAX-drive som sagt .

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Frågan är om det överhuvudtaget är en filmfil... Kan vara en lista med kommandon som sedan renderas in-game. Som många strategispel använder, t.ex. Warcraft III och Age of Mythology.

Finns massa repriser på YouTube, så det måste gå att göra det till film på nåt sätt.

Nivå 5 · Fuskare

Spela på PC och använda t.ex. Fraps för att spela in vad som händer på skärmen?

Nivå 4 · Lärling

Det finns från PS3/Xbox oxå.

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #7

Kan nån svara på frågan? :thanks:

Nivå 4 · Lärling
12 Oct 2007
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #9

det där är för MAX-dvd, jag vill ha för MAX-file.

13 Oct 2007
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Spela på PC och använda t.ex. Fraps för att spela in vad som händer på skärmen?

↗ till inlägget
Kan nån svara på frågan? :thanks:
Hur svårt kan det vara att läsa?
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Gjorde ett mål i PES6 (på PS2) och sparade reprisen och vill nu titta på reprisen på datorn. Har överfört reprisen till datan men den är i formatet MAX-file (INTE Max dvd). Hur ska jag göra för att kunna titta på repriset på datorn? Typ vilken converter måste jag ordna?

läs hans inlägg ;)

Nivå 5 · Fuskare

Men jag antar att det är genom att spela på PC som de filmerna har uppkommit, de som du sett på YouTube eller vad det nu är. Så MAX behöver inte vara ett filmformat. Hur stor är MAX-filen?

15 Oct 2007
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #13

Som max: 157kb

Som xps: 345kb

Som xmem: 157kb

16 Oct 2007
Nivå 5 · Fuskare

Som jag trodde. Då är det ingen filmfil. Det har faktiskt inget med film att göra över huvud taget. Du måste ha spelet på PC för att kunna spela upp repriserna.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in