Floud Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 (redigerat) Hej alla som gillar WoW (Jag spelar BC) jag spelar på PvP servern (realm)sunstrider. (jag spelar också på acharonos eller nåt sånt.) På sunstrider är min bästa en mage gnome lvl 10 men på "acharonos" är min bästa en rouge human lvl 18 :lol: men har typ inte spelat Wow på ca 1,5 månad på grund av viruset Trojan32 downloader agent. :angry: På min mage gnome hetter jag drids som är på servern (realm) sunstrider. På min rouge human hetter jag zlhuwa som är på servern (realm) "acharonos" opps ;) jag glömde min lvl 14 hunter drawf som hetter Början som är på servern (realm) "acharonos" --------------------------- skriv gärna er info altså lvl servern (realm) race och vad den hetter. :rolleyes: ---------------------------------------------------------------------------------det är min polares gubbe på bilden. :D P.S. den är i lvl 32 Redigerat 13 Oktober 2007 av Floud Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 så, om ja har förstått rätt spelar du på serven (realmen) acharonos? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floud Skrivet 12 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 jag tror servern (realm) hette så ja. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 Skullcrusher; 57 Dwarf MMHunter, 44 Gnome MSWarrior, 31 Nightelf SubtletyRogue, XX Dwarf Shadowpriest, XX Human Firemage and 15 Human AfflictionWarlock (XX = kommer itne ihåg lvl, men lägre än 30 och högre än 20) _______________________________ Executus; 18 Bloodelf RetriPaladin _______________________________ Sen har jag massor med andra alts typ lvl 1-13 på olika servrar (realms) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floud Skrivet 12 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 så du är bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 Ähm okej, character Neil på servern (realm!) moonglade, lvl 70 gnome rogue :p Och en 51 orc shaman på servern (realm!) Al'Akir ^.^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floud Skrivet 12 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 ok cool bild är det på din shaman? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 Nope det är en rogue men jag vet inte om det är hans^^ The Shatár Level 52 BM Hunter Level 19 rogue (twink) Moonglade Level 70 dwarf warrior Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 Det är min omgjord i modelviewer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floud Skrivet 12 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 Nope det är en rogue men jag vet inte om det är hans^^ The Shatár Level 52 BM Hunter Level 19 rogue (twink) Moonglade Level 70 dwarf warrior ´ok bra gubbar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 Nope det är en rogue men jag vet inte om det är hans^^ The Shatár Level 52 BM Hunter Level 19 rogue (twink) Moonglade Level 70 dwarf warrior Namn på warr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 Duskbad level 70 hunter - Quel 'thalas Chag level 36 warrior - Quel 'thalas Twikeyo - Twink level 19 - Quel'thalas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg