Gäst GripenII Skrivet 16 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2007 ja du, börja med att lära dig stava, sen kan du ju göra en hunter eller en rogue, för lock är rätt nerfad för tillfället Han kan inte skriva Å Ä Ö.Shift + Alt. då kan han ju skriva warlock i stället för lock lol.Warlock = Lock Warrior = War Rogue = Rog Mage = Mage Hunter = Hunt Priest = Healer / Priest Druid = Healer / Druid Förkortningar man burka änvända. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 16 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2007 Hunt och rog har jag faktist aldrig hört. :S Paladin=Loladin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 16 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2007 (redigerat) ja du, börja med att lära dig stava, sen kan du ju göra en hunter eller en rogue, för lock är rätt nerfad för tillfället Han kan inte skriva Å Ä Ö.Shift + Alt. då kan han ju skriva warlock i stället för lock lol.Warlock = Lock Warrior = War Rogue = Rog Mage = Mage Hunter = Hunt Priest = Healer / Priest Druid = Healer / Druid Förkortningar man burka änvända. HAHA skit vad roligt! menar du att du använder Hunt för Hunters? det är faktist jag som börade med för typ 1½ år sedan xD... Eftersom mitt namn är/var (spelar knappt på den char nu) Huntraal så kallade alla mig hunt och jag sa att man kan ju nicknama Hunters Hunt... så alla i våran guild gjorde det... antar att det har spridit sig lite iaf :D OBS: Spelar/Spelade på Khadgar Redigerat 16 Oktober 2007 av Hunted Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 16 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2007 ja du, börja med att lära dig stava, sen kan du ju göra en hunter eller en rogue, för lock är rätt nerfad för tillfället Han kan inte skriva Å Ä Ö.Shift + Alt. då kan han ju skriva warlock i stället för lock lol.Warlock = Lock Warrior = War Rogue = Rog Mage = Mage Hunter = Hunt Priest = Healer / Priest Druid = Healer / Druid Förkortningar man burka änvända. Hunt och Rog är antagligen dina påhitt för att ha nåt att skriva, Hunter = Hunter och rogue... rowg? Warrior = warr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BeerIsGoodForYo Skrivet 16 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2007 ja du, börja med att lära dig stava, sen kan du ju göra en hunter eller en rogue, för lock är rätt nerfad för tillfället Han kan inte skriva Å Ä Ö.Shift + Alt. då kan han ju skriva warlock i stället för lock lol. Warlock = Lock Warrior = War Rogue = Rog Mage = Mage Hunter = Hunt Priest = Healer / Priest Druid = Healer / Druid Förkortningar man burka änvända. Hunt och Rog är antagligen dina påhitt för att ha nåt att skriva, Hunter = Hunter och rogue... rowg? Warrior = warr Eller så kan man kalla hunters för Huntards... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 16 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2007 (redigerat) ja du, börja med att lära dig stava, sen kan du ju göra en hunter eller en rogue, för lock är rätt nerfad för tillfället Han kan inte skriva Å Ä Ö.Shift + Alt. då kan han ju skriva warlock i stället för lock lol. Warlock = Lock Warrior = War Rogue = Rog Mage = Mage Hunter = Hunt Priest = Healer / Priest Druid = Healer / Druid Förkortningar man burka änvända. Hunt och Rog är antagligen dina påhitt för att ha nåt att skriva, Hunter = Hunter och rogue... rowg? Warrior = warr Eller så kan man kalla hunters för Huntards... lol skulle skriva det men blev Hunter istället :S lol långsökt :p Redigerat 16 Oktober 2007 av Karamba Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 18 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2007 Ända jag har hört är att man kallar Warriors "warr" och hunters "huntard, ibland" och Warlock "lock". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg