Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hejsan.....

Behöver ett program där ja kan gå min kusin data på msn eller annats program för jag måste fixa hans dator och han br lång från mig...

ingen hack program de bara för de att hjälpa han.....

Tack för hjälpen...

Skrivet

ass¨å ingen server som xmapp eller nåt sånt... de jag vill ha är att kunna andvända hans dator från min data t.ex. musen installera program o sånt....

tack för hjälpen :D

Skrivet

Går att göra via msn, enkelt nog, be honom gå in på åtgärder, sen begär fjärrhjälp. Funkar det itne kanske det beror på oöppnade portar i routrar/brandväggar.

Skrivet

ass¨å ingen server som xmapp eller nåt sånt... de jag vill ha är att kunna andvända hans dator från min data t.ex. musen installera program o sånt....

tack för hjälpen :D

Förlåt? Du måste ha något som tar emot signalerna, vilket är en server. Realvnc är en server som tar emot signaler från vnc-klienter, som realvnc också har som man kan ladda hem. Programmet i det här fallet är ett serverprogram.

Skrivet

Okej nu har ett problemt till :S.... han formatera om till vista exp och jag jag har ingen ide om ja kan gå in igen eller inte :S med fjärrhjälp...

Jag har windows xp service pack 2...

Så har ni nån ide?

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...