Wo3e Skrivet 15 Oktober 2007 Rapport Skrivet 15 Oktober 2007 Hejsan..... Behöver ett program där ja kan gå min kusin data på msn eller annats program för jag måste fixa hans dator och han br lång från mig... ingen hack program de bara för de att hjälpa han..... Tack för hjälpen... Citera
epaaj Skrivet 15 Oktober 2007 Rapport Skrivet 15 Oktober 2007 VNC är jättebra. Här har du en en sida som har både klient och server att tanka hem. http://www.realvnc.com/ Citera
Wo3e Skrivet 15 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 15 Oktober 2007 ass¨å ingen server som xmapp eller nåt sånt... de jag vill ha är att kunna andvända hans dator från min data t.ex. musen installera program o sånt.... tack för hjälpen :D Citera
Wo3e Skrivet 15 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 15 Oktober 2007 testa men de gick inte...eller visste inte hur man gjorde exakt Citera
Ozoon Skrivet 15 Oktober 2007 Rapport Skrivet 15 Oktober 2007 Går att göra via msn, enkelt nog, be honom gå in på åtgärder, sen begär fjärrhjälp. Funkar det itne kanske det beror på oöppnade portar i routrar/brandväggar. Citera
Wo3e Skrivet 15 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 15 Oktober 2007 de funker nu tack... :D Citera
epaaj Skrivet 15 Oktober 2007 Rapport Skrivet 15 Oktober 2007 ass¨å ingen server som xmapp eller nåt sånt... de jag vill ha är att kunna andvända hans dator från min data t.ex. musen installera program o sånt.... tack för hjälpen :D Förlåt? Du måste ha något som tar emot signalerna, vilket är en server. Realvnc är en server som tar emot signaler från vnc-klienter, som realvnc också har som man kan ladda hem. Programmet i det här fallet är ett serverprogram. Citera
Wo3e Skrivet 15 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 15 Oktober 2007 tack för hjälpen jag har fixat nu :D... Citera
Ozoon Skrivet 16 Oktober 2007 Rapport Skrivet 16 Oktober 2007 Haha epaaj, det verkar vara ett hopplöst fall, antog nästan det, så ett tips om windows piece of cake prog var nog en bra ide ;D Citera
Wo3e Skrivet 16 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 16 Oktober 2007 Okej nu har ett problemt till :S.... han formatera om till vista exp och jag jag har ingen ide om ja kan gå in igen eller inte :S med fjärrhjälp... Jag har windows xp service pack 2... Så har ni nån ide? Citera
Ozoon Skrivet 16 Oktober 2007 Rapport Skrivet 16 Oktober 2007 Kör på samma vis som förra gången, vad är problemet? prova innan du frågar?:P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.