💬
Logga in
Fuska.se

Tales Of Symphonia

13 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Hejsan!

Jag har spelat ToS ett tag nu och kommit till en gruva där man ska hämta något för att rädda Presea. I gruvan fanns en fälla, man gick på en knapp så kom det en stor sten. Jag kom förbi stenen, men efter det fanns det en fyrkantig sten som snurrar :O Jag fattar inte hur man kommer förbi, någon som kan hjälpa mig?

Nivå 1 · Novis

när den fyrkantiga stenen jagar dig ska du utlösa fällan igen och få den att träffa den fyrkantiga stenen.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

Men aaargh, va dum jag är xD Tack så mkt för hjälpen :'D

19 Oct 2007
Nivå 7 · Fuskare

tips: gå till den fyrkantiga stenen när den e sönder så får du en ''devil's arm''. du ska ha dem till en special quest som ger sdej dom bästa vapnen.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5
↗ till inlägget

tips: gå till den fyrkantiga stenen när den e sönder så får du en ''devil's arm''. du ska ha dem till en special quest som ger sdej dom bästa vapnen.

jag fick nåt som hette "Evil eye" o_O''

Nivå 7 · Fuskare

ja det är en devils arm

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #7

okej *lite vrickad* xD iaf jag har en annan fråga. Hur mycket ska man betala för att Luin ska bli uppbyggt igen?

Nivå 7 · Fuskare

hmm...vet inte redigt..men typ...10 eller 100 mille.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #9

oh shit xD

Nivå 7 · Fuskare

njaa.... går att fixa ihop på typ 1-2 timmar om man dödar draken i earth temple hela tiden.

(använd helst en sephira eller blue sephira)

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #11

höhö, jag kom på det sen :''] nåt snabbt sätt som man kan gå upp i lvl. på då? :'O

20 Oct 2007
Nivå 7 · Fuskare

lite senare i spelet finns det en drake som ger en massa exp.

Nivå 1 · Novis

en guld drake i skogen vid alv staden

21 Oct 2007
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #14

okej :O

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in