💬
Logga in
Fuska.se

Telephone

14 svar · startad

snälla när kommer det telephone så att man kan ringa och bli member?? och kostar det 40kr då med??

har du hört att det ENS ska bli telefontjänst?

19 Oct 2007
Nivå 1 · Novis

jag skickade ett medleande till runescape och frågade om dom skulle fixa bay by phone/sms i sverige men dom sa att just då hade dom inga planer på det =/

1: det heter pay by phone

2: ofta en 13 åring ringer till jagex

3:jagex har inget nummer kanske private

4: ingen tror dig

5:owned please?

6: hej då

så där.

Nivå 5 · Fuskare

Jag tror inte att PayByPhone Sweden kommer komma över huvudtaget om jag ska vara ärlig. Om det kommer så kanske det är om en väldigt lång tid...Typ om 2-3 år haha.

20 Oct 2007

ok då får jag väl bo i england för att ringa

aa fast sök på runescape members eller telephone numbers over the world på google så kanske du hittar nåt

mithril:sluta skriva så j#vla onödiga inlägg,

Nivå 1 · Novis

men måste inte ringa till jagex för att fråga en sak :glare: det finns faktiskt ngt som kallas game inbox på rs :P och om man går typ in på faQ/a lr vad det nu heter kan du skriva till jagex :P det gjorde jag och dom sa att det inte skulle komma på ett bra tag som jag sa i det andra inlägget :P

så du menar jagex staff som är 100ppl har tid med svara 100000000mail per dag?

Nivå 6 · Fuskare

Jag gör dig member för 500k.

21 Oct 2007

de e ju ett onlinespel så de e nog typ 100-1000 pers som sitter o pratar o utvecklar runescape dag o natt

Nivå 6 · Fuskare

srry, men ni har fel där!

det finns bara 5 PERSONER som jobbar med runescape! alla dessa är Admins, sedan finns det 4 personer till som är admins vet inte riktigt varför dom är det men...

P.S en del mail kanske går till moderatorerna?

ok de visste jag inte,de admins måste vara lika bra som han på fuska(eller kanske bättre)

22 Oct 2007

lol 100peroner jobbar på jagex + andrew gower var ine på hans sida och de hade tjänat 100milj pund på runescape.

Nivå 6 · Fuskare

som jobbar på JAGEX ja, men det finns bara en skapare av runescape och hans kompisar (som han gjorde spelet till) är admins!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in