Hoppa till innehåll

Fattar Inte Olyckan Som Inträffade Igår-


Rekommendera inlägg

Pjessica, fy f*n vad jobbigt det måste kännas! Förstår hur du känner dig...

 

Min mormors styvmammas man dog förra våren, det var ganska sorgligt :(.

 

Sen hade jag en jättekelig katt som hette Helmer, som avlivades för två år sen. Vi märkte att han luktade asilla ur munnen, och tog honom till veterinären (eller ja, pappa gjorde det). Där fick han reda på att Helmer hade en relativt vanlig sjukdom bland katter, som de får när de föds. Så han var tvungen att avlivas :(:(. Men pappa fick också reda på en sak som gjorde mej glad, och det var att det var bättre för Helmer att dö på det sättet, eftersom att han ändå avlidit under samma helg. Han slapp lida :).

 

När jag var jätteliten (ja, verkligen liten, för jag minns inte den katten), så hade vi en om möjligt ÄNNU keligare katt, som hette Holger. Han var en jätte sällskaplig katt, och kom fram till en så fort man var i närheten. En dag var han helt plötsligt borta. Han var borta i flera dagar, pappa gick ut och letade efter honom i skogen, men hittade honom inte. En dag kom Holger tillbaka igen, fast han såg helt halvdöd ut. Han haltade fram, och kunde knappt gå, han hade antagligen blivit över/påkörd av en cykel eller möjligtvis bil. Det var på morgonen, så när pappa kom hem, hade mamma varit hos vetrinären och Holger hade blivit avlivad (pappa fick en ordentlig chock). Men precis som med Helmer, är jag glad att Holger slapp lida :). Han hade antagligen dött inom en snar framtid i alla fall.

 

Jag vill helst inte ta emot frågor om dessa tre saker, för jag blir ledsen så fort jag tänker på de (även fast det fanns bra saker också).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

En i min klass frös ihjäl, och en kompis dog pga. hjärtfel...

 

1# min farbor dog i ett uppror i iran :( för ett år sen :(:(

2# Min andra farbor hängdes när jag föddes :(

hittils har jag tappat 4 släktingar som har dött i krig :(

Redigerat av MORAD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...