Hoppa till innehåll

Befolkningskontroll


MrSwat
 Dela

Rekommendera inlägg

tror stor anledning till överbefolkningen på jorden är religion. folk vill föda barn. Gud har sagt att dom ska det.

 

om du har 1kkkkk~ spermier så är det onödigt att inte använda dessa.

 

barn = arbetskraft

kosta vad det gör, vi måste ha lantbruk

 

därmed inte sagt att jag är för överbefolkning.

1kkkkk spermier används: Inte bra. Gud kanske vill att vi ska skapa nya människor, men någon gräns får han väl tåla.

Det finns 6 miljarder människor på Jorden, använd alla 1kkkkk spermier.

 

10000x60000000= 600000000000

 

Och vi har inte plats med 600000000000 männsikor på Jorden. HUZZAH!!

 

Innan du börjar utala dig om spermie tror jag du ska ha lite sexualundervisning (i skolan).

Man har ett par miljoner spermier i en utlösning, det innebär att det inte blir mer än 1 bar i vanliga fall. Det kan ju förståss bli tvillingar eller trillingar osv. men inte blir det "600000000000" barn iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 53
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

tror stor anledning till överbefolkningen på jorden är religion. folk vill föda barn. Gud har sagt att dom ska det.

 

om du har 1kkkkk~ spermier så är det onödigt att inte använda dessa.

 

barn = arbetskraft

kosta vad det gör, vi måste ha lantbruk

 

därmed inte sagt att jag är för överbefolkning.

 

1kkkkk spermier används: Inte bra. Gud kanske vill att vi ska skapa nya människor, men någon gräns får han väl tåla.

Det finns 6 miljarder människor på Jorden, använd alla 1kkkkk spermier.

 

10000x60000000= 600000000000

 

Och vi har inte plats med 600000000000 männsikor på Jorden. HUZZAH!!

 

Innan du börjar utala dig om spermie tror jag du ska ha lite sexualundervisning (i skolan).

Man har ett par miljoner spermier i en utlösning, det innebär att det inte blir mer än 1 bar i vanliga fall. Det kan ju förståss bli tvillingar eller trillingar osv. men inte blir det "600000000000" barn iaf.

 

Sexuallundervisning har man ju haft, men dem förklarade bara hur man hade sex, vad en kondom och dildo var för något..

Men om man har 10000 spermier så borde man kunna göra 10000 barn per person, eller vad? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

Innan du börjar utala dig om spermie tror jag du ska ha lite sexualundervisning (i skolan).

Man har ett par miljoner spermier i en utlösning, det innebär att det inte blir mer än 1 bar i vanliga fall. Det kan ju förståss bli tvillingar eller trillingar osv. men inte blir det "600000000000" barn iaf.

Sexuallundervisning har man ju haft, men dem förklarade bara hur man hade sex, vad en kondom och dildo var för något..

Men om man har 10000 spermier så borde man kunna göra 10000 barn per person, eller vad? :huh:

 

Nej det går ju åt en del i varje utlösning...alltså du producerar nya men det jag meanade var att varje gång man har sex och får en utlösning så går det åt ett par miljoner spermier. Det betyder ju inte att kvinnan kommer få et par miljoner barn 9 månader senare :P

Sen undrar jag lite smått om ni är klara med sexualkursen eller om det bara är så att du fick underkänt. För man ska gå igenom sexueltöverförbara sjukdommar och mycket mer.

 

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Perisoreus

Teoretiskt sett behövs det bara en spermie för att befrukta ett ägg. Så av 10000 spermier kan man "göra" 10000 barn. Problemet är dock att spermierna dör snabbt och mycket går till "spillo". Dessutom kan det ingte födas oändligt många barn från samma ägg och man har vält knappast 10000 ägg liggandes hemma i en låda?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

Innan du börjar utala dig om spermie tror jag du ska ha lite sexualundervisning (i skolan).

Man har ett par miljoner spermier i en utlösning, det innebär att det inte blir mer än 1 bar i vanliga fall. Det kan ju förståss bli tvillingar eller trillingar osv. men inte blir det "600000000000" barn iaf.

 

Sexuallundervisning har man ju haft, men dem förklarade bara hur man hade sex, vad en kondom och dildo var för något..

Men om man har 10000 spermier så borde man kunna göra 10000 barn per person, eller vad? :huh:

 

Nej det går ju åt en del i varje utlösning...alltså du producerar nya men det jag meanade var att varje gång man har sex och får en utlösning så går det åt ett par miljoner spermier. Det betyder ju inte att kvinnan kommer få et par miljoner barn 9 månader senare :P

Sen undrar jag lite smått om ni är klara med sexualkursen eller om det bara är så att du fick underkänt. För man ska gå igenom sexueltöverförbara sjukdommar och mycket mer.

 

Soad_token

 

Vi är klara, jag har ej fått betyg, och det var allt jag lärde mig.

 

Papegojskit

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tror stor anledning till överbefolkningen på jorden är religion. folk vill föda barn. Gud har sagt att dom ska det.

 

om du har 1kkkkk~ spermier så är det onödigt att inte använda dessa.

 

barn = arbetskraft

kosta vad det gör, vi måste ha lantbruk

 

därmed inte sagt att jag är för överbefolkning.

1kkkkk spermier används: Inte bra. Gud kanske vill att vi ska skapa nya människor, men någon gräns får han väl tåla.

Det finns 6 miljarder människor på Jorden, använd alla 1kkkkk spermier.

 

10000x60000000= 600000000000

 

Och vi har inte plats med 600000000000 männsikor på Jorden. HUZZAH!!

 

Du ska inte ta allt som Slask säger på allvar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...