Tänkte göra en tråd och se vilka realm's folk spelar på!
Själv har jag en warrior i level 70 på Nordrassil och en 70 hunter på Aggramar, Spelar mest på min warrior.
Tänkte göra en tråd och se vilka realm's folk spelar på!
Själv har jag en warrior i level 70 på Nordrassil och en 70 hunter på Aggramar, Spelar mest på min warrior.
jag spelade på shattered hand med min 70 hunter. spelade också lite på en 70 priest och 60 shaman, samma server.
btw finns det inte en sån här tråd redan?
Moonglade
Namn Fimpen 70
fullt av alts under 1-20 på olika servrar
OffT Jo ja tror det
Quel'thalas
Den andra tråden är död. :)
Stormscale
Lvl 16 Blood Elf Rogue.
Stormrage, 70 Gnome Rogue - "Knarke"
Stormrage, 70 Dwarf Warrior - "Broken"
Moonglade, 57-60 (Kommer inte ihåg riktigt) Troll hunter - "Dorthal"
Stormrage, 40 Draenei Shaman - "Elementina"
och ett flertal 20-35 alts...
Skullcrusher
27 Dwarf Priest <-- spelar aldrig på
22 Human Mage <-- spelar aldrig på
inte direkt första tråden! men det kan nog vara dags att göra en ny clean :P
70 rogue - Dragonmaw
44 hunter - Bloodhoof
↗ till inlägget70 rogue - Dragonmaw
är du horde eller ally? för jag har nyss flyttat min tauren druid (33, min main atm) till Dragonmaw, bara undrar ;)
annars har jag:
KHADGAR::
Huntraal: 62 Hunter
Linkus: 26 Paladin
Multhan: 44 Warrior
Lafille: 28 Mage
Orphün: 27 Shaman
Yummigummi: 16 Priest
Fuzzyllama: 14 Druid
Rokh: 26 Warlock
Nightmareman: 17 Rogue
------------------------------
jag vet vad ni tänker (håppas jag) ni tänker: omg han har ingen level 70, men så många noob alts, har han något liv?
och svaret på detta är... halft, inge som kör WoW har ett riktigt liv ;P och har ingalevel 70's för sådant attraherar mig inte. jag föredrar att prova olika classes med olika races.
↗ till inlägget↗ till inlägget70 rogue - Dragonmaw
är du horde eller ally? för jag har nyss flyttat min tauren druid (33, min main atm) till Dragonmaw, bara undrar ;)
annars har jag:
KHADGAR::
Huntraal: 62 Hunter
Linkus: 26 Paladin
Multhan: 44 Warrior
Lafille: 28 Mage
Orphün: 27 Shaman
Yummigummi: 16 Priest
Fuzzyllama: 14 Druid
Rokh: 26 Warlock
Nightmareman: 17 Rogue
------------------------------
jag vet vad ni tänker (håppas jag) ni tänker: omg han har ingen level 70, men så många noob alts, har han något liv?
och svaret på detta är... halft, inge som kör WoW har ett riktigt liv ;P och har ingalevel 70's för sådant attraherar mig inte. jag föredrar att prova olika classes med olika races.
Jag spelar alliance, Assasination heter han, vad heter din drood?
70 hunter på Hellscream :)
Och en överdriven bra warrior i lvl 60 ( måste skryta ) Full epic pvp gear med thunderfury ^^
↗ till inläggetServer och namn?:p70 hunter på Hellscream :)
Och en överdriven bra warrior i lvl 60 ( måste skryta ) Full epic pvp gear med thunderfury ^^
Lirar på Bloodhoof som main serv. Lv21 bara, men har inte lirat alltför länge än :D Har speltid till i slutet av Januari så det ska nog inte bli ett problem att dra han ett par levlar till :D Förhoppningsvis till lv40.
Dwarf Hunter lvl 70 (main) Youx
Human Priest lvl 27 Abuff
Gnome Rogue lvl 19 (Twink) Zumpic
Draenie Paladin lvl 6 Kníght
Dwarf Priest lvl 1 (Bank) Youxbankman
Alla på Emerald Dream
Lvl 22 lock (horde) på Vashj (PvP)
Boosts pl0x
↗ till inläggetHorde lr ally?Lirar på Bloodhoof som main serv. Lv21 bara, men har inte lirat alltför länge än :D Har speltid till i slutet av Januari så det ska nog inte bli ett problem att dra han ett par levlar till :D Förhoppningsvis till lv40.
Draenor. :)
↗ till inläggetAlly FTW :D↗ till inläggetHorde lr ally?Lirar på Bloodhoof som main serv. Lv21 bara, men har inte lirat alltför länge än :D Har speltid till i slutet av Januari så det ska nog inte bli ett problem att dra han ett par levlar till :D Förhoppningsvis till lv40.
70 Priest , Aerie Peak , Walvis , det e min main char just nu men har en 70 HUnter på samma server den heter Pjo
Har en 68 Warrior , Pjo , På Ravenholdt
Och en 70 Hunter till Greathorde , på Aggramar.
btw alla chars e på horde sidan
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in