Jag menar, bara kolla hennes huvud ser ju f*n inklistrat ut =/.
Världens Vackraste Kvinna?
tkru?
nja, jag ser halsen så det är nog inte inklistrat ^_^ men ärkän hon var sexy :P
↗ till inlägget? nä, hon e ju bara sminkad å har typ sån hära liksom vaxat in sig.
Det ser väldigt fake ut.
Och "vaxat in sig"? xD wtf?
Håller med amo, man kan stirra sig blind på alla photoshop snygga tjejer. Jag föredrar tjejer som är snygga IRL och utan smink. Helst ska dom vara söta iofs ^^
↗ till inläggetÄntligen nån som inte bryr sig om silikon och botox. (=↗ till inlägget? nä, hon e ju bara sminkad å har typ sån hära liksom vaxat in sig.
Det ser väldigt fake ut.
Och "vaxat in sig"? xD wtf?
Håller med amo, man kan stirra sig blind på alla photoshop snygga tjejer. Jag föredrar tjejer som är snygga IRL och utan smink. Helst ska dom vara söta iofs ^^
↗ till inläggetÄntligen nån som inte bryr sig om silikon och botox. (=
Oh yes, natruligt ska det vara (Y) silikon och botox gör en ju inte snyggare, snarare plastigare. D.v.s. fulare.
↗ till inläggetHellre lagom och mjukt (A) Än typ, stora basketbollar O__o↗ till inläggetÄntligen nån som inte bryr sig om silikon och botox. (=
Oh yes, natruligt ska det vara (Y) silikon och botox gör en ju inte snyggare, snarare plastigare. D.v.s. fulare.
↗ till inläggetHellre lagom och mjukt (A) Än typ, stora basketbollar O__o↗ till inläggetÄntligen nån som inte bryr sig om silikon och botox. (=
Juste. (;
Annars kan man ju lika gärna gå ut i skogen och känna lite på stenarna istället =P
↗ till inläggetbad taste:D
↗ till inlägget↗ till inläggetÄntligen nån som inte bryr sig om silikon och botox. (=
word m8!
↗ till inläggetmera bilder:)Melissa ;] <3
↗ till inläggetLänka gärna till en bild med henne på, det är ju bara massa j*vla smink i vägen på den där.Melissa ;] <3
↗ till inläggetHade vi klippt bilden vid halsen, hur snygg hade du tyckt den varit då? Hon var ful som f*n, enligt mig.:D