Spara till en själv snåljåp!
Hjälp!alla Andra I Min Klass Har Fast Inte Jag
jag fick min i julklapp... Man kan ju inte bara få hur som helst!
skit i mobilen och strunta i dom i din klass!!!
sluta nnu man behöver ehgentligen inte en mobilskit i mobilen och strunta i dom i din klass!!!
Jag fick en gammal rackare (typ 15 cm lång) rackare som bara gick att ringa med. Den klarade jag mig på i några år, fick en ny (behöver jag säga snyggare?) när jag fyllde 15. Då hade andra redan haft det i flera år.
Men så värst speciellt är det inte, man bara betalar hela tiden för allt möjligt som man inte gör.
Jag har heller ingen men ska få en i födelsedagspresent för min mamma har sagt: Dagen du fyller 11 ska du få din mobil.
Modefluga Unirator... T.ex alla affärsmän kommer alltid att behöva en mobbe..
Jag är 13 år och då jag var 11 eller 12 år så tjatade mina föräldrar om att jag skulle ha en mobiltelefon fast jag tycker att det är onödigt. Jag behöver ingen mobil.
Jag har en T300 och ska få en Samsung (Vettafan vilken modell) med kamera osv.
0013 vad är hjärntumör????????
Mobiler är skit. Alla småglin tror att dom är nåt bara för att dom har en mobil. Själv har jag en mobil men jag använder den ytterst sällan.
En hjärntumör är typ som Cancer i hjärnan ...0013 vad är hjärntumör????????
En liten småtjej jag mött har absolut 0.000 i humor.
Varje gång hon ser mig frågar hon "Tror du du är cool som har en mobil?"
Efter några gånger tröttnade jag och svarade "Nej. Tror du du är cool som inte har en mobil?"
Hon fattade inte skämtet utan tog mig på fullaste allvar och började tjafsa...
behöver jag nämna att hon INTE har nån mobil? :rolleyes:
Säg att alla har en och du inte har någon., det funkar på mig.:( Hjälp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( Jag är en kille som är 10 år.Men hur över talar man ens föreldrar att jag ska få en mobil.Dom tycker jag är för liten men alla andra i min klass har det :( Snälla hjälp!
Öron Cancer rättare sagt. Det blir störningar i hjärnan och så.(Orochimaru @ 10/03-2004 19:59:51)0013 vad är hjärntumör????????
En hjärntumör är typ som Cancer i hjärnan ...
du kan väll köpa en själv och lova att fylla på den om pengarna tar slut då borde du ju få köpa den för att tjata hjälper inte dom blir bara irriterade
man vill inte få det tror jag
säg varför du behöver en!
jag köpte min syrras mobil för 200kr hon skulle köpa en ny, men jag kan itte säga till mamma att jag vill köpa det och jag lovar att betala allt själv för då säger hon bara: "du ska spara dina pengar till nåt du riktigt önskar dig och inte slösa bort allt du har!" typ jag har runt 1400-1500kr...Säg att du köper den med dina egna pengar och LOVA att du ska betala allting som kostar själv... Någon gång kommer du få typ ett kontankort av morsan, jag lovar!
Hej!
Fråga dem snällt och säg att du har rätt ålder för att få en.