💬
Logga in
Fuska.se

Varulv?

16 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Hur blir man varulv egentligen? Jag har adopterat 2st vargar men dom biter aldrig!!! :evil:

Nivå 1 · Novis

Vad jag vet eller har sett, så kommer det ibland en hund (vargen då) som har lysande ögon. Lek eller bli ovän med den och hoppas att den biter dej så blir du varulv. :rolleyes:

14 Nov 2007
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #3

:thanks: Föresten den svarta eller vita?

25 Nov 2007
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Vad jag vet eller har sett, så kommer det ibland en hund (vargen då) som har lysande ögon. Lek eller bli ovän med den och hoppas att den biter dej så blir du varulv. :rolleyes:

Det kvitatr nog, så länge den har lysande ögon ^-^ Jag tror att vit=honvarg och svart =hanvarg ;)

27 Nov 2007
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #5

okej

:thanks:

1 Dec 2007
Nivå 4 · Lärling

Ehh... Hur får man adopterar man Vargar?

3 Dec 2007
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #7

Man blir vän med den sen trycker man på adoptera.

Nivå 4 · Lärling

Ah, man måste ha djurliv då el?

Senast ändrad:

4 Dec 2007
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #9

japp :)

5 Dec 2007
Nivå 3 · Lärling

hur kommer vargarna fram??? :huh: pllzz

7 Dec 2007
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #11

man fyller tomten med träd(granar tror jag) dom kommer även om du har en bebis eller småbarns sim :student:

9 Dec 2007

? :evil: ? :evil: ? :evil:

11 Dec 2007
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

man fyller tomten med träd(granar tror jag) dom kommer även om du har en bebis eller småbarns sim :student:

Jag fyllde en tomt med vanliga cypresser och det har kommit typ 20-30 vargar (dock har ingen bitit mej än) men det behöver nog inte vara ngn speciell sorts träd

Nivå 2 · Novis

De är super enkelt. Man behöver faktiskt bara fylla den med träd, ogräs och så kan man skaffa ett spädbarn eller småbarn. Det lockar till sig vargar. Man behöver inte bli bästa vän med den och man måste ge den en chans att bita. Om man ex bara klappar den hela tiden får den igen shans att bita. Det brukar för det mesta vara den svarta vargen med gula lysande ögon som biter. Om man adopterar en varg biter den en inte, den blir som en vanlig hund på ett ungefär.

12 Dec 2007

Ehe , Kan man typ ladda ner djurliv ? utan att det kosstar ? Det kanske är en litte konstig fråga men jag vill ¨så gärna ha djurliv !

Nivå 6 · Fuskare

Ja, om du vill vara olaglig.

Nivå 4 · Lärling

då kommer polisen och ger dig böter

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag fyllde en tomt med vanliga cypresser och det har kommit typ 20-30 vargar (dock har ingen bitit mej än) men det behöver nog inte vara ngn speciell sorts träd

det hjälper om de finns ogräs på tomten också, det måste vara ledarvargen också ( gula ögon och annan färg än alla andra vargar, finns typ 3 ledarvargar. bli vän med den så biter den dig. varulv är en besvikelse tbh... )

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in