Sai Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 rybriken säger allt, jag äter glass varje dag typ, eller gjrode det denna veckan, idag åt jag 2 st GB GLASS (GiRLiE) i RAD!!! 2x11kr=22kr xD KAN MAN BLI FEEEEEEEEEEEEEET AV DE ELLER HUR MKT FETT INEHÅLLER GLASS!? Diskutera .__. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nerd Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Haha, glass innehåller väl inte fett? Den innehåller dock j*vla mycket SOCKER Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Glass innehåller grädde = fett, däremot isglass innehåller sjukt mycket socker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Socker och fett, och mycket av båda delarna. Sluta genast, du måste väl förstå att det är onyttigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Jag kan äta hur mycket glass som helst utan att bli det minsta fet :P Just vad som säger om du blir fet eller inte är ditt DNA, vissa lägger på sig allt de äter, medans vissa (som jag) kan äta praktiskt taget vad som helst utan att bli fet. Men bara för att man inte blir fet av att äta såhär så betyder det inte att det inte är onyttigt och ohälsosamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Jag kan äta hur mycket glass som helst utan att bli det minsta fet :P Just vad som säger om du blir fet eller inte är ditt DNA, vissa lägger på sig allt de äter, medans vissa (som jag) kan äta praktiskt taget vad som helst utan att bli fet. Men bara för att man inte blir fet av att äta såhär så betyder det inte att det inte är onyttigt och ohälsosamt. Jag har desamma... Men jag gillar inte glass så mycket ^^ bara om det finns i kylen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Allt handlar heller inte om att vara fet eller något. Även fast man är smal kan man må dåligt inom sig. Sen så säger jag bara, hellre rund och glad än smal som en tandpetare och inte har något kraft alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Jag kan äta hur mycket glass som helst utan att bli det minsta fet :P Just vad som säger om du blir fet eller inte är ditt DNA, vissa lägger på sig allt de äter, medans vissa (som jag) kan äta praktiskt taget vad som helst utan att bli fet. Men bara för att man inte blir fet av att äta såhär så betyder det inte att det inte är onyttigt och ohälsosamt. Samma. Går runt och småäter hela tiden och inte blir jag fet för det xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Asså man blir inte fet av lite glass då och då... RÖR PÅ PÅKEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.