Hoppa till innehåll

Error Medelande När Jag Ska Installera Ett Spel :(


Simontheking

Rekommendera inlägg

När jag ska installera Tony Hawks American Wasteland på pc (Som jag hitta för 99kr :D) så

får jag ett error medelande som gäller "Internal Error". Jag installera det utan problem första gången men

sen av installerade jag det problem fritt.. Jag tror att error medelande beror på att det finns en inbyggd anti

copy sak på skivan som sparas i datorn.. Men hur får man bort det? Här är en bild iallafall..

 

http://img217.imageshack.us/img217/8157/helpwb3.png

 

Edit : När jag trycker ok kommer det helt nya siffror.. Jag har provat att hålla in enter men det är typ 10 000 Stycken :)

 

Mvh / Simon

Redigerat av Simontheking
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då felmeddelandet kommer upp under Updating Component Registration rör det sig om att du har en mapp som måste tas bort manuellt. Kolla här:

C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\

 

(Hårddiskens namn kan variera!!)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då felmeddelandet kommer upp under Updating Component Registration rör det sig om att du har en mapp som måste tas bort manuellt. Kolla här:

C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\

 

(Hårddiskens namn kan variera!!)

Jag har ingen application data :-) det är en ny dator.. Med däremot finns det "User data"

 

EDIT : Mapparna var dolda men hittade inget :(

Redigerat av Simontheking
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är inte så att du har laddat hem spelet???

Det kan vara en defekt fil om skapar detta problem.

Annars om du köpt det så är det bara att gå till butiekn med med...

Nej.. Jag var på EBGAMES i göteborg (kompassen) och fann det för 99 kr.. 3 för 2 sak :)

 

Men jag vet hur det går till vid sådana återlämningar.. "Det är din dator som är problemet därför kan vi ej

återbetala dig"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då e det bara att installera om datan tyvär

f*n vilket dåligt förslag.

"Bara att installera om datan"

Du ska f*n inte satsa det på ett spel, du kan ju fixa det från tpb och se om det funkar.

Förövrigt kan du försöka rensa registret/kolla att det inte finns en gammal Tony Hawk mapp kvar i respektive program-files mapp.

Redigerat av Poison
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då e det bara att installera om datan tyvär

f*n vilket dåligt förslag.

"Bara att installera om datan"

Du ska f*n inte satsa det på ett spel, du kan ju fixa det från tpb och se om det funkar.

Förövrigt kan du försöka rensa registret/kolla att det inte finns en gammal Tony Hawk mapp kvar i respektive program-files mapp.

 

Gjort.. Jag har också tagit bort alla mappar / filer som har med det att göra..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...