Som topic lyder, hur många tänker köpa Super Mario Galaxy imorgon? Jag har det redan, genom chippning, och det har släppts på diverse nerladdningstrackers. :)
Super Mario Galaxy, Hur Många Tänker Köpa?
jo jag tänker också "skaffa" det precis på samma sätt som du, så fort jag hittar en PAL utan DRE vill säga.
Får dock vänta till nästa helg, har inte tillgång till mitt Wii denna <_<
Finns väl torrents överallt.
Men ska köpa detta och Super smash bros, bara för dem äger så mycket. Resten blir torrents :P
ja lugt :D
jag tänker köpa det !!
jag ska köpa det
:lol: :lol:
jag ska få det i julklapp :cool:
ska kanske köpa det. Är det så kul som många säger. det går ju inte online eller så. men är det värt anna :huh: rs?
↗ till inläggetdet är verkigen värt att köpa, kolla på betygen, 10/10 överallt!ska kanske köpa det. Är det så kul som många säger. det går ju inte online eller så. men är det värt anna :huh: rs?
Jag har hört at det är enkelt att klara av.
↗ till inläggetJag har hört at det är enkelt att klara av.
Ganska rätt,
men efter Super Mario Galaxy kommer Super Luigi Galaxy, och det vet inte många om! Så egentligen är det 240 stjärnor man ska få. :P
Finns med på önskelistan! :)
skaffar nog det lite senare ;)
Jag har det redan :P
Engligt elgigantens reklam verkar det skittråkigt. Liknar faktiskt Super Mario Sunshine till GC.
Det enda speciella man kan göra med kontrollen är att dra till den snabbt mot sidan, så snurrar Mario. Annars styr man som på en vanlig konsoll, och det är ju inte meningen med Wii. =____='
↗ till inläggetDet finns många fler funktioner, dock lite längre in i spelet. Sunshine är skit jämfört med Galaxy =)Engligt elgigantens reklam verkar det skittråkigt. Liknar faktiskt Super Mario Sunshine till GC.
Det enda speciella man kan göra med kontrollen är att dra till den snabbt mot sidan, så snurrar Mario. Annars styr man som på en vanlig konsoll, och det är ju inte meningen med Wii. =____='
↗ till inläggetJepp :D↗ till inläggetDet finns många fler funktioner, dock lite längre in i spelet. Sunshine är skit jämfört med Galaxy =)Engligt elgigantens reklam verkar det skittråkigt. Liknar faktiskt Super Mario Sunshine till GC.
Tex vad kan man göra mer längre in i spelet?
(Har varken köpt eller spelat spelet, bara sett reklamen...)
Jag har det redan.