skala av 10?? här är det hmmmmmm 9.9!!!!!! asså itte just ni nu, utan alla på er skola...
Hur Bråkiga E Ni På Skolan På En....
jag vet inte men vi är väl lugna (utom en del)
här är en MASSA bråkiga lol!
Vissa är jättebråkiga, men många är lugna!!
dom flesta är lugnnaVissa är jättebråkiga, men många är lugna!!
ni har en bra skola!!! min e skiiiit tycker både jag min syster och säkert många andra!!!
80% är lugna snälla små rackare :lol: övriga varierar mellan lite bråkiga och rent ut sagt störiga. Den värsta stack för nån vecka sen, så det är väldigt lugnt nu.
Nu när 8:an är på prao är det så tyst och lugnt att man blir rastlös...
hela skolan vet jag inte men min klass har man samlat bråkstakar, töntar, idioter, babblande ungar & några skysta och flitiga.
jag är nog en babblande unge :lol:
hehe :lol: ja me, fast vår lärare hör mig oftast itte...
Jag e ganska bråkig
Jag är en av de lugnaste i skolan så jag ger mig själv 2/10 men annars finns det de som säkert ibland är 10/10 och det är väldigt irriterande. De förstör för andra i klassen och det värsta är att det finns kanske 20 såna av alla 70 barn vi är i 6:an.
jag kanske är 2.5/10 rätt lung av mig men visa är 9/10
Jag är 10/10,, Jag slår dem som gör mål på fotbollen på rasten.
Det lätt ju kul
Det är nog inte så kul att bli slagen, fast kanske inte från de på skolan. De är så klena! :lol: Men min storebror är värsta hulken. <_<Det lätt ju kul
Jag är en sån person som inte kan kontrollera sin ilska, Det är inte så roligt.Det lätt ju kul
hmmmmmm. 6,5/10
Jag är ganska lugn förutom när jag blev väldigt arg. 5/10. Men Grundsärskolan och trean är 10/10. När dom bråkar låter det som om dom e höga.
5/10 kanske?
7.5 kanske.