💬
Logga in
Fuska.se

Hur Bråkiga E Ni På Skolan På En....

82 svar · startad

vet inte...kanske 8!

19 Apr 2004
Nivå 12 · Mästerfuskare

skala av 10?? här är det hmmmmmm 9.9!!!!!! asså itte just ni nu, utan alla på er skola...

Om alla typ 7..
Nivå 0 · Nykomling

hehe :lol: ja me, fast vår lärare hör mig oftast itte...

turo min lärare har typ bästemt sej för att höra vartända litet knyst från mej!!! <_<
Nivå 3 · Lärling

Jag tycker att vi är ganska busiga men vi pratar för mycket

Nivå 0 · Nykomling

8,0 kanske

Nivå 6 · Fuskare

7 kanske tror jag

25 Apr 2004
Nivå 4 · Lärling

En i min klass gick till Mc Donnald's och gick in till kontoret och tog 3 hamburgare och 1 Fanta utan att någon märkte och när de kom tillbaka så drog våran musik lärare honom upp till klassen och han fick missa hela filmen Shrek som vi alla andra fick se och istället fick han springa runt våran fottboll's plan så många timmar som filmen varade och han fick bara vila 10 min!

27 Apr 2004
En i min klass gick till Mc Donnald's och gick in till kontoret och tog 3 hamburgare och 1 Fanta utan att någon märkte och när de kom tillbaka så drog våran musik lärare honom upp till klassen och han fick missa hela filmen Shrek som vi alla andra fick se och istället fick han springa runt våran fottboll's plan så många timmar som filmen varade och han fick bara vila 10 min!

Så kan ddet gå men jag åker ut kance 1 gr per vecka har fått hemringning 3gr pratat med rektorn 2gr

28 Apr 2004
Nivå 2 · Novis

vi är rätt så bråkiga men inte alltid B)

det finns många bråkiga i vår skola o när dem får stryck blir dem arja men dem förkännar det B)

29 Apr 2004
Nivå 6 · Fuskare
(Secred @ 11/03-2004 22:28:02)

Det lätt ju kul

Det är nog inte så kul att bli slagen, fast kanske inte från de på skolan. De är så klena! :lol: Men min storebror är värsta hulken. <_<

Min storebror har lyft mig i halsen så att det knakade till :D
Nivå 6 · Fuskare

Jag e 4/10 ... Det finns en i min klass som blir galen bara man rör på honom !

Nivå 4 · Lärling

vi är väll stökiga i min klass typ alla killar utom fyra st!

8/10

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

Glömde betygsättandet...

8

jag brukar reta småglin... som säger dumma saker och en gång slog jag en kille på bibblan med en bok för han sa att jag var ful och sånt sen så brukar jag vara snäll mot många fasst dom är skit dumma mot mig ibland dom säger att dom hatar mig.. och domm nyper mig och håller fram deras ben när jag ska gå av bussen varje dag.. och säger som vanligt: Adam vi hatar dig! dom är till 1000% dumma!! :( :angry: :ph34r:

30 Apr 2004
Nivå 6 · Fuskare

Jag har hört att hagaskolan ska vara bråkig

24 May 2004
Nivå 2 · Novis
(budo_5 @ 19/04-2004 15:50:21)

hehe :lol: ja me, fast vår lärare hör mig oftast itte...

turo min lärare har typ bästemt sej för att höra vartända litet knyst från mej!!! <_<

Han har rätt hon hör allt och tror bara han gör nåt. och jag e väll sisådär 5\10 ganska lugn faktist,
25 May 2004
Nivå 4 · Lärling

Min skola är så bråkig att man kan påstå att det är ett litet sammhelle med

mini-terorister.

Senast ändrad:

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

jag e ungefär 7/10... men nästan hela skolan e 10/10!

jag e 3/10 men en liten kille som går i förskolan går på mig så fort han ser mig

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in