💬
Logga in
Fuska.se

Fyra Grymma Spel

37 svar · startad

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Personligen skulle jag tagit Castlevania. Men det verkade ju inte nåt för dig. Ta Final Fantasy III eller Zelda ph.

du jag undrar det finns 2 castlevania ett kan man spela tva pa det hadde jag tänkt köpa är det kul? jag tkr du ska köpa yelda och castlevania castlevania kostar ju bara runt 200 kr och zelda 400 har du 600 sa köp bada annars zelda

23 Feb 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

KÖP zelda!!

Zelda phantom hourglass är klart bäst

de e mitt favvospel köp det köp det

ursäkta...men det e bäst

Final Fantasy har jag

ja blev less efter typ 2 dagar däremot zelda spelade jag i 3 veckor

det var svinkul

köp zelda

från en erfaren zelda spelare...

jag håller med köp zelda
Nivå 3 · Lärling

ta zelda om du tycker om de spelen.

24 Feb 2008
Nivå 6 · Fuskare

Har bara spelat Zelda: Phantom Hourglass av dem där fyra spelen fast det är klart bra.

Det är rätt lätt mesta dels men ibland blir det klurigt. ;) Det är däremot inget speciellt efter att man har klarat spelet pga att det bara startar om från den senaste sparningen, blev lite besviken ..

13 Mar 2008
Nivå 1 · Novis

Zelda är kul så köp det

19 Mar 2008
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #26

Hehe, ok. Tack för tipsen ^_^ Jag avvaktar lite till, för Zelda tvekar jag fortf på. Själva Zelda i sig är riktigt bra, men de nya spelen förstör Zelda lite grann. Jag har inte ens hunnit varva den gamla Zelda på super nintendo XD, ska börja göra det. Förresten, vilka Zelda och Castlevania spel har ni spelat?

20 Mar 2008
↗ till inlägget

Hehe, ok. Tack för tipsen ^_^ Jag avvaktar lite till, för Zelda tvekar jag fortf på. Själva Zelda i sig är riktigt bra, men de nya spelen förstör Zelda lite grann. Jag har inte ens hunnit varva den gamla Zelda på super nintendo XD, ska börja göra det. Förresten, vilka Zelda och Castlevania spel har ni spelat?

Ocarina of Time, Majoras Mask, Wind Waker och Twilight Princess.
21 Mar 2008
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #28

De spelen är riktigt grymma ^^ Vilken av de är den bästa du spelat?

Nivå 8 · Veteranfuskare

jag har inte spelt dom andra spelen bara zelda så jag väljer zelda ;)

24 Mar 2008
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Megaman Zero ZX, Castlevania Dawn of sorrow, The legend of Zelda: Phantom of Hourglass eller Final Fantasy III

Jag har testat Castlevania och Final Fantasy III, visst castlevania är bra men den fångade inte mitt intresse, det är en fortsättning på castlevania på GBA. Final fantasy är en ny version av den klassiska final fantasy på snes. Lite nyare funktioner. Av de två är det final fantasy som kommer vidare. Nu är det Zelda och Megaman Zero kvar, nu låter jag er besluta vikken som ska komma vidare. Vad rekommenderar ni som har spelat de här spelen. Megaman castlevania zelda och final fantasy genom tidernas bästa klassiker från nintendo. Därför är det svåra val. Kan ngn av er hjälpa mig o komma fram till den utvalda spelet?

PS: Jag snackar nu om spel till DS lite.

Köp zelda

27 Mar 2008
Nivå 5 · Fuskare

håller med de flesta andra, ZELDA!

(skapa en omröstning istället ;) )

28 Mar 2008
Nivå 1 · Novis

Köp Zelda :D

4 Jun 2008
Nivå 0 · Nykomling

köp zelda det är hur mäktigt som helst det är jätte bra

5 Jun 2008
Nivå 6 · Fuskare

Zelda

16 Jun 2008
Nivå 2 · Novis

men gud zelda förstås ;)

Nivå 7 · Fuskare

zelda och castlevania

19 Jun 2008
Nivå 3 · Lärling

KÖP Final Fantasy III Det är skit kul

15 Sep 2008
Nivå 1 · Novis

TA LÄTT ZELDA PHANTOM HOURGLASS DET ÄGER FETT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in