Är det någon som vet hur man får tag i Recon armor.
Är det någon som vet hur man får tag i Recon armor.
Du kan inte få den, den är bara tillgänglig för Bungies anställda, förutom om de bestämmer att ge dig tillgång till den. Lycka till med det dock, du får nog åstadkomma något ganska storslaget för det.
En kille fick den för att han blev dödad av en trafik kon och annan för att han sköt sig själv med sniper och en tredje har fått det för att han har en sida där man kan skicka in roliga bilder man har tagit
det är runt 30 pers. som har fått den, du kan ju testa göra någon rolig video eller en bild eller någonting.
men det är inte lätt. typ omöjligt
↗ till inläggetLOL hur lyckas man med sånt..lyckades dock skjuta mig shälv med sniper på halo 2 genom att sikta på en tank så att den studsa på mig lolEn kille fick den för att han blev dödad av en trafik kon och annan för att han sköt sig själv med sniper och en tredje har fått det för att han har en sida där man kan skicka in roliga bilder man har tagit
Måste jag göra en rolig eller cool film eller bild?
↗ till inläggetNåt i den stilen, ja. Men tro inte att du kan få den hur lätt som helst, det måste vara något EXTREMT originellt och häftigt.Måste jag göra en rolig eller cool film eller bild?
↗ till inläggetMåste jag göra en rolig eller cool film eller bild?
Du kan ju kolla in Bungie favorites på Halo 3
så kanske du fattar vad det handlar om.
har ni sett bilden "santa claus i do belivie" på bungie favorites? den äger! XD
↗ till inläggethar ni sett bilden "santa claus i do belivie" på bungie favorites? den äger! XD
Hur har dom gjort den egentligen?
Vad är sakerna som lyser i granen?
↗ till inläggetPower-ups?↗ till inläggethar ni sett bilden "santa claus i do belivie" på bungie favorites? den äger! XD
Hur har dom gjort den egentligen?
Vad är sakerna som lyser i granen?
aa det e power-ups typ som active camo och overshield. kolla på Red vs Blue D.I.Y. den e så jäkla bra! jag har den på datorn
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in