💬
Logga in
Fuska.se

The Legend Of Zelda:phantom Hourglass

15 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Jag är på ghost ship och ska hämta den fjärde systern,och när man är på den våningen så är det några spakar.

Kan någon säga i vilken ordning man ska dra dom i,för jag sitter fast- :(

Tack på förhand//Ilovecheats

Nivå 0 · Nykomling

Fel forum, flyttas...

Nivå 0 · Nykomling

Många har detta problemet.

1: Näst längs till höger

2: Längst till vänster

3: Längst till höger

4: Näst längs till vänster

5: Mitten

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #4

kom på det för inte så länge sen själv,fast tack ändå.

fast nu har jag ett nytt problem.

När man är i templet på färsta ön,och ska rita den dära symbolen.(en triangler med en triangel i sig)

Jag ritade den,och det lös,fast sedan slutade den lysa och det stod att jag nog ritade den fel :(

Vad ska jag göra?

Och på Uncharted island,vad är svaret på gåtan?

"It steers with rudder,then makes spray!And third,it paddles,then sees a way!

Nivå 0 · Nykomling

Rita triforce utan att lyfta stylusen skulle jag tro. Jag hade samma problem men när jag gjorde så så funkade det.

Ön liknar en val. Det menas att du ska slå till dom där valen har sina saker.

It steers with rudder- kommer inte ihåg var det är men du kommer nog på det. Jag vet att det är delen som ser ut som en fena men jag kommer inte ihåg var det är.

then makes spray - Det är så klart på delen som ser ut som vatten som sprutar

And third, it paddles,then sees a way - Den vet jag inte men det finns bara en kvar om det bara är tre så den hittar du ju helt klart.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #6

"sees a way" är nog ögat som den har.

Och paddles är nog sidofenan som den har.

Tack så mycket,ska göra det nu! :)

vid triforcen så menar jag att jag ritade klart den,och sedan lös den,sedan slutade den,och sedan stod det att den gjorde det.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Ja så är det nog.

Men rita den som jag sa så kommer det nog funka. Du ritade den en triangel i taget rita allt i ett svep utan att lyfta stylusen.

Senast ändrad:

4 Dec 2007
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #8

nej det gjorde jag inte,men det funkar nu.

Jag tror man måste börja från toppen och gå neråt mot vänster,för om man tittar på lappen hos smeden,är den en pill ditåt.;)

Nivå 0 · Nykomling

Ja så kanske det är. Jag ritar ju alltid triforce och andra trekanter på det sättet.

5 Dec 2007
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Ja så kanske det är. Jag ritar ju alltid triforce och andra trekanter på det sättet.

köpte spelet för en vecka sen fastnade pa blasa i micen för att kommain i fire temple saken klarade det och nu är jagpa andra kartan ska göra temple of gust sen kanske jag ska börja göra en video tut.

köpte spelet för en vecka sen fastnade pa blasa i micen för att kommain i fire temple saken klarade det och nu är jagpa andra kartan ska göra temple of gust lite knepigt har fastnat för till fälligt hur ska man fa vindarna att för svinna fram för boss ingangen snälla svara snabbt :(

6 Dec 2007
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #11

Ett tips,andvänd punkter. ;)

och titta på youtube om du sitter fast,de har jätte bra guider.

26 Dec 2007
Nivå 0 · Nykomling

hur öppnar man eld templet? jag fattar inte hur jag kommer bara inte in.

mvh daniel

Nivå 0 · Nykomling

man blaser pa micen när man star brevid ett av ljusen blas ut bada. tri force hade jag svart med men jag kanske kan lägga in en bild hur man gör om ni har svart med det

3 Jan 2008
Nivå 0 · Nykomling

hjälp mej!!!

är på .isle of the dead. men har fasnat fattar inte hur man kommer upp till det som liknar gubben öga så att man kan skjuta på saken (den runda globben elr vad det är) så att dörren öppnas till gravvarna så att man kan få reda på den hemliga väggen i pyramyden...

ett till problem...

hur kommer man till den andra ön i N E (north east) det äe ju en tronader(kan inte stavva det) i vägen...

please help ^^

7 Jan 2008
Nivå 0 · Nykomling

På Isle of the Dead, gå till trädet vid hakan och gå 13 väst och 7 norr och gräv.

Jag är lite osäker på om det är 13 och 7, men det står någonstans på ön.

För att komma igenom tornadon måste man ha klarat Isle of the Dead.

21 Jan 2008
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

kom på det för inte så länge sen själv,fast tack ändå.

fast nu har jag ett nytt problem.

När man är i templet på färsta ön,och ska rita den dära symbolen.(en triangler med en triangel i sig)

Jag ritade den,och det lös,fast sedan slutade den lysa och det stod att jag nog ritade den fel :(

Vad ska jag göra?

Och på Uncharted island,vad är svaret på gåtan?

"It steers with rudder,then makes spray!And third,it paddles,then sees a way!

Om du ritar vägen runt om ön så ser det ut som en val, då ser du att 1= fennan där nere 2= hålet högst upp 3= fennan där bak & 4= ögat närmast båten! :kung:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in