Hoppa till innehåll

Tutorial: Så Skapar Du En Egen Server I Counter-strike Source!


Median
 Dela

Rekommendera inlägg

Kolla i mappen du har generatorn i efter filen. Sen flyttar du den som i tutorialen.

Jag har inte generatorn i en mapp när jag hämtar den så läggs bara en generator på skrivbordet :S

 

Öh? Jaha? Men då får du filen på skrivbordet.

 

neXo: Ta det lugnt, och jag fattar inte vad felet är om du inte förklarar.

 

EDIT: Vilka mods har du? Nexo?

 

Mitt problem är ju att jag skriver in admins o steamid i generatorn men det står att jag ska kolla efter en clints.txt fil i samma mapp som generatorn ligger i men jag har ju bara generatorn

,

Och filen är inte där du har generatorn? Konstigt, eftersom det funkade för mig.

Hmm , tack iallafall ;)

 

Inga problem.. Men är du säker på att du gjorde allt klart i generatorn?

 

Skulle man skriva steam id och hur många admins? eller var det något mer?

 

Man skulle göra allt, efter steam id kommer vilken access(Grupp) man ska vara i, och sen kommer immunitet, och sen vilken immunitets grupp och sen efter det är det klart. Du kan inte bara stänga av efter du skrivit steam id.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • Svar 133
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Kolla i mappen du har generatorn i efter filen. Sen flyttar du den som i tutorialen.

Jag har inte generatorn i en mapp när jag hämtar den så läggs bara en generator på skrivbordet :S

 

Öh? Jaha? Men då får du filen på skrivbordet.

 

neXo: Ta det lugnt, och jag fattar inte vad felet är om du inte förklarar.

 

EDIT: Vilka mods har du? Nexo?

 

Mitt problem är ju att jag skriver in admins o steamid i generatorn men det står att jag ska kolla efter en clints.txt fil i samma mapp som generatorn ligger i men jag har ju bara generatorn

,

Och filen är inte där du har generatorn? Konstigt, eftersom det funkade för mig.

Hmm , tack iallafall ;)

 

Inga problem.. Men är du säker på att du gjorde allt klart i generatorn?

Skulle man skriva steam id och hur många admins? eller var det något mer?

 

Man skulle göra allt, efter steam id kommer vilken access(Grupp) man ska vara i, och sen kommer immunitet, och sen vilken immunitets grupp och sen efter det är det klart. Du kan inte bara stänga av efter du skrivit steam id.

 

Asså :o dåså... på grupp ska jag skriva typ klannamn`? Vad ska man skriva på Immunitet och immunitetens grupp `?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kolla i mappen du har generatorn i efter filen. Sen flyttar du den som i tutorialen.

Jag har inte generatorn i en mapp när jag hämtar den så läggs bara en generator på skrivbordet :S

 

Öh? Jaha? Men då får du filen på skrivbordet.

 

neXo: Ta det lugnt, och jag fattar inte vad felet är om du inte förklarar.

 

EDIT: Vilka mods har du? Nexo?

 

Mitt problem är ju att jag skriver in admins o steamid i generatorn men det står att jag ska kolla efter en clints.txt fil i samma mapp som generatorn ligger i men jag har ju bara generatorn

,

Och filen är inte där du har generatorn? Konstigt, eftersom det funkade för mig.

Hmm , tack iallafall ;)

 

Inga problem.. Men är du säker på att du gjorde allt klart i generatorn?

Skulle man skriva steam id och hur många admins? eller var det något mer?

 

Man skulle göra allt, efter steam id kommer vilken access(Grupp) man ska vara i, och sen kommer immunitet, och sen vilken immunitets grupp och sen efter det är det klart. Du kan inte bara stänga av efter du skrivit steam id.

 

Asså :o dåså... på grupp ska jag skriva typ klannamn`? Vad ska man skriva på Immunitet och immunitetens grupp `?

 

Kan ge steg för steg.

 

1. Här är det hur mpnga admins man ska ha.

Skriv 1 om du t.ex. ska ha en admin eller 2 om du ska ha två admins.. Tryck Enter.

 

2. Här skriver du in ditt CS nickname. Tryck Enter.

 

3. Här trycker du 1 (Tryck enter efter 1) och skriver in ditt steamid som du hittar genom att gå in på en server och skriva status i konsolen och hitta ditt namn och kopiera id'n bredvid ditt namn "STEAM_XXXXXXXX"

 

4.

Tryck 1.

 

5. Tryck 1.

 

6. Tryck 1.

 

Du är klar! Men du måste ha mappen/skrivbordet som du har generatorn i öppen, annars funkar inte det här.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Hmm.. jag har som många andra admin auth problem.

 

Jag har följt din tutorial till 100% (iaf vad jag vet) men min STEAMID värkar inte funka när jag skriver in den i generatorn.

Min steamid är STEAM_0:1:16725810. Jag flyttar självklart över client filen varje gång jag provar så jag tror inte det är ett fil problem så sett.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...