Torayami Skrivet 5 December 2007 Rapport Skrivet 5 December 2007 Tjena mors. Jag håller förtillfället på och lär mig att spela munspel och jag undrar om någon har en sida som visar hur man spelar olika Zelda sånger på munspel. Jag har sökt runt så säg inte åt mig att använda google. Hoppas någon kan hjälpa mig^^
Kuzune Skrivet 5 December 2007 Rapport Skrivet 5 December 2007 http://www.harptabs.com/, här, sök efter Zelda så finns det några tabs.
Torayami Skrivet 5 December 2007 Författare Rapport Skrivet 5 December 2007 Tack men den sidan hade jag redan hittat^^
KaffeKalle Skrivet 5 December 2007 Rapport Skrivet 5 December 2007 Spela zelda sånger på munspel he, he du är rolig du :) Spelade själv munspel men det vär läänge sedan ... det var faktiskt av min halv bror jag lärde mig. Han kunde spela alla de bra sånger faktiskt brukade hans son spela zelda. Efter att hans son lärt sig spela munspel lärde han sig själv att imitera sångerna från zelda. Han försökte lära sig spela super mario sången på munspel, men han hade svårt att andas eftersom det gick lite för fort ... Ja, ha tack för mig!
Torayami Skrivet 7 December 2007 Författare Rapport Skrivet 7 December 2007 Nu har jag tränat på Zeldas Lullaby kolla in den här och säg vad du tycker
Julihann Skrivet 7 December 2007 Rapport Skrivet 7 December 2007 (redigerat) Nu har jag tränat på Zeldas Lullaby kolla in den här och säg vad du tycker :) :) Det var rolig att höra på ... jag kan säga en sak du är mycket bättre på det, än vad jag var tre dagar efter jag fått mitt munspel :D Ärligt så är du bättre nu också, jag tappade bort mitt ,3 år sedan. Det var finnt i bra skick helt nytt. Min mamma köpte det till mig som en gåva. Jag var inte nog intresserad och det var tråkigt ... Men detta handlar inte om mig utan om dig. Du spelar väldigt bra för att ha tränat bara i några dagar! Redigerat 7 December 2007 av Julihann
TheChosenOne Skrivet 7 December 2007 Rapport Skrivet 7 December 2007 Nu har jag tränat på Zeldas Lullaby kolla in den här och säg vad du tyckerDu var faktist bra!
Kuzune Skrivet 7 December 2007 Rapport Skrivet 7 December 2007 (redigerat) Ja, det var bra. Själv har jag just börjat spela elgitarr (en vecka sen), och Ocarina-sånger är perfekta att börja med, då dem är långsamma, enkla och väldigt bra. Har lärt mig hela Song of Healing (svår) och Requiem of Spirit (extremt lätt) hittills. Redigerat 7 December 2007 av KuzunE
Rekommendera inlägg