ArcticEmpire Skrivet 19 Oktober 2015 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2015 (redigerat) Men det är också viktigt som du säger att man ibland manuellt kollar på Lägg till ta bort program på kontrollpanelen om man har fått värdelösa toolbar som ASK med flera.Sedan finns ju dom där farliga programmen som Pc optimazer som ska försöka trimma datorn. Men den blir ju bara 10 gånger slöare.Dom måste man ta bort om man råkar få det installerat. Jag håller med om att hårdvaran spelar den viktigaste rollen. MvhMikael Björk Du kanske förstår nu vad jag menade med Freemake bajset. :_ Redigerat 19 Oktober 2015 av ArcticEmpire Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 19 Oktober 2015 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2015 Ja, om du får en massa sökmotorer och toolbars tvångsinstallerade så ska du absolut se över vad det är för program du installerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 28 Oktober 2015 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2015 Nej, antivirusprogram har inte mer med filmstreaming än något annat program att göra och internetuppkopplingen är övervägande orsaken till att det går så fort som det går. Folk som tror att program som CCleaner etc faktiskt gör datorn "225%! snabbare" etc är ute i helt fel cykelbana. Man kan inte bara rensa till sig en superdator, hårdvaran spelar roll du vet. ;)Det enda CCleaner gör är mest att rensa bort filer som ligger på datorn och inte används. Skaffa annars en SSD och Linux. Då jävlar ser man på hastigheter. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xenu1 Skrivet 13 April 2017 Rapport Dela Skrivet 13 April 2017 Kör man W7 lr nedåt så är Simple system tweaker från Tweaking.com väldigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 16 April 2017 Rapport Dela Skrivet 16 April 2017 Kör man W7 lr nedåt så är Simple system tweaker från Tweaking.com väldigt bra!varför köra något OS under Windows 7? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xenu1 Skrivet 17 April 2017 Rapport Dela Skrivet 17 April 2017 varför köra något OS under Windows 7?Själv kör jag W10 så jag kan inte svara på det. Men de som gör det har väl sina skäl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swedishaces Skrivet 14 Augusti 2017 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2017 Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xenu1 Skrivet 6 September 2017 Rapport Dela Skrivet 6 September 2017 HahaTweaking.com har bra program för att speeda upp en dator med äldre system än W10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FragaUgglan Skrivet 16 September 2017 Rapport Dela Skrivet 16 September 2017 schyst guide, nu vet jag vad jag ska göra närmaste timman! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eda699 Skrivet 29 September 2017 Rapport Dela Skrivet 29 September 2017 Går det trimma en hp 6715s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xenu1 Skrivet 20 Oktober 2017 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2017 Går det trimma en hp 6715s Japp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dacke247 Skrivet 31 Januari 2018 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2018 Tycker det var en bra guide! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.