Offe_12 Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 asså hjälp!! Jag har försökt och laddat ner bilar och skins och mods MEN DET GÅR JU INTE!!! Varför..? kan nån hjälpa min och förklara (Gärna på msn...) Väldigt svårt .... Sen på skins/mods vill jag att jag kan vara dom där som går på gatorna som oskyldiga folk dom vill jag var + Bilar nya Vill gärna ha hjälp Säg er msn så jag kan adda ;) om ni vill ... svaarraaa.. :( hjälp .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darya Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 hej hej jag har oxå problem med bilar men allt funkar men allt är avart asså bilarna e svarta alla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offe_12 Skrivet 13 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Jag fattar inte hur man lägger in bilar osv Inneeeeeee i spelet!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst favole Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Du måste ha IMGtoll 2.0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offe_12 Skrivet 16 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 hur får jag de? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst favole Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 www.gtagarge.com sen klicka dig vidare så hittar du IMGtool 2.0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg