💬
Logga in
Fuska.se

pokemon röd

39 svar · startad

Trådstartare #1

När jag skulle göra missingofusket för länge sen så fick jag en mewtwo istället...varför blev det så?

Ibland blir det andra Pokémon. Det är ju ett virus så vad som helst kan hända. En gång mötte jag till och med Prof. Oak där vid vattnet. Han hade 3 MissingNo, 2 Nidorino och en Kangaskhan. Men de hade tydligen 0 på Defense för de dog med en gång.

precis zyper man kan möta vad som helst där det handlar bara om att vara snabb för dom har lv 0-100 men inge deffence

jag har mött en nidorino lv237 tror jag att det va electrode lv179 och magikarp också nån sån level sen kanske nån mer

jag lånade pokemon röd då mötte jag en alakazam på LV 123 och jag fångade den med en pokeboll efter att ha skadat den

29 Oct 2003
Trådstartare #6

jaha

Vadå 'jaha'?

ja vadå jaha men zyper konstigt att du mötte prof oak där

Ja, mycket konstigt. Och där stod:

Wild Prof.Oak appeared!

Också var det en tränare!

häftigt.

jag mötte en snorlax på level 476

så mycket lv?

jag vet as konstigt.jag fick ett helt lag med golbat på l 100 när jag fångade golbat på l 137 tror jag att det var den kunde bara 2 attacker bite och haze

30 Oct 2003
häftigt.

jag mötte en snorlax på level 476

Med Gameshark?

För man kan inte möta Pokemon med högre level än 255 med MissingNO-fusket.

För om man t ex. fångar en Golduck på Lv.132 så kan man ta den till Lv.255, sen blir den i Lv.100.

Fast då måste man använda Rare Candy.

Ja, det förstås. :?

Jag har mött en Raichu på lv 213 och Vulpix på level28

Man kan möta nästan vilken Pokémon som helst där. T ex: Åk först till Viridian Forest och möt några, sen till kanten av Cinnabar Island så kan man möta de Pokémon som man mötte i skogen.

visste det,min kompis säger att han har mött en nugget där som kunde payday fasst man fick 100 för varje.....Men du? den där oak när man möter en tränare så kommer en bild på den kom en oak bild?

Ja, det kom som en Oak-bild. Det var precis som en tränare bara det att där stod Wild Prof.Oak Appeared.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in