Gäst mithrils Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 hahahaahahaha fy f*n vad jag skrattade när jag såg detta på news haha en 14 åring kille gjorde inbrott i ett företag med en pistol kl 4 på natten est.polisen fick honom att lägga ner vapnet företaget vissade sig vara jagex ltd. haha seriöst om det blir så här är jagex snart bombad för updaten :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 OMG 14 år? Vad kommer hända med den här planeten :blink: Säkert en geek som blev aggro! Tog han nåt elr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 OMG 14 år? Vad kommer hända med den här planeten :blink: Säkert en geek som blev aggro! Tog han nåt elr? han pajade 3 dator haha! han försökte gå in på hemliga filer asså sånt är humor! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 hahahahah heheh lol!!! jag lovar det var roligt! var gjorde han det? gjorde han inbrottet i jagex företag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheNoName Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 faan va rolliit!!haha!!är inte den här tråden ganska onödig? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 (redigerat) faan va rolliit!!haha!!är inte den här tråden ganska onödig? <_<nej för att detta har med runescape och men däremot gör du en onödig spamm Redigerat 15 December 2007 av mithrils Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 19 December 2007 Rapport Dela Skrivet 19 December 2007 LoL inbrott när man är 14 år :S han måste vara störd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 LOLhahahaha försökta han kanske ändra tillbaka det som det var förr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Han blev aggro på alla uppdateringar så han gick dit på hopp om att få lite gratis stuff säkert x'D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hoppah Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 oO Det här visste jag inte...^^ Visste dock att det var några som kastat sönder ett fönster med Tegelstenar... Inget om att nån brutit sig in. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg