💬
Logga in
Fuska.se

Gmod 9

14 svar · startad

Trådstartare #1

Jag vill ha gmod 9 men is inte skaffa gmod 10 fö att det kostar men hur skaffar man gmod 9 och vilka spel bhverman innan man kan ha det?

här finns alla svar

Håller med Kawar0.

Alla Gmod kostar, både 8, 9 och 10.

17 Dec 2007
Trådstartare #4

INTE ALLS!

↗ till inlägget

INTE ALLS!

My bad ;)

Senast ändrad:

Ladda ner det här; http://halflife2.filefront.com/file/HalfLi...arrys_Mod;50929.

Du behöver nån Half-Life 2 mod (Eller riktiga spelet) som t.ex Counter-Strike: Source, Day of Defeat: Source etc.

Senast ändrad:

18 Jan 2008

Okej, Man måste ha HL2 Och CSS för att kunna spela gmod 9 tro mig jag har hafft det men jag köpte css och gmod 10 i samma paket så ;D

19 Jan 2008

Nej, man behöver bara ett source spel.

1 Jul 2008
↗ till inlägget

Jag vill ha gmod 9 men is inte skaffa gmod 10 fö att det kostar men hur skaffar man gmod 9 och vilka spel bhverman innan man kan ha det?

Garry's Mod 9 requires that the following are all installed and have been run recently.

* Half-Life 2

* Half-Life 2: Deathmatch

* Counter-Strike: Source

27 Jul 2008

asså.

hjälp!

jag kan få igång gmod 9.

men det står att det är falskt så jag kan inte spela.

jag har följande: half life 2,half life 2 episode 1 och 2,portal,team fortress 2,zombie panic source,gmod 9. Fast jag har counter strike source och half life 2 deathmatch fast båda dom är inte riktiga.

(........................................................................HJÄLP......................

....................................................)

(.......................................................................HJÄLP.......................

...................................................)

(.....................................................................HJÄLP.........................

.................................................)

(....................................................................HJÄLP..........................

................................................)

(...................................................................HJÄLP...........................

...............................................)

(..................................................................HJÄLP............................

..............................................)

:unsure:

Flyttar till Half-Life forumet.

29 Jul 2008
↗ till inlägget

asså.

hjälp!

jag kan få igång gmod 9.

men det står att det är falskt så jag kan inte spela.

jag har följande: half life 2,half life 2 episode 1 och 2,portal,team fortress 2,zombie panic source,gmod 9. Fast jag har counter strike source och half life 2 deathmatch fast båda dom är inte riktiga.

(........................................................................HJÄLP......................

....................................................)

(.......................................................................HJÄLP.......................

...................................................)

(.....................................................................HJÄLP.........................

.................................................)

(....................................................................HJÄLP..........................

................................................)

(...................................................................HJÄLP...........................

...............................................)

(..................................................................HJÄLP............................

..............................................)

:unsure:

hahah! ljug inte du är typ 9 år lol

6 Jun 2009

Asså , man behöver Half life 2 , Half life 2 Deathmatch , och ett source spel.

Spelar själv det . Men för några står det ''Den här versionen stämmer inte , Starta om spelet''.

Ni har downloadat fel då.

Gå in på www.gmod.de sen på downloads , och tryck på gmod 9.0.4c

↗ till inlägget

Asså , man behöver Half life 2 , Half life 2 Deathmatch , och ett source spel.

Spelar själv det . Men för några står det ''Den här versionen stämmer inte , Starta om spelet''.

Ni har downloadat fel då.

Gå in på www.gmod.de sen på downloads , och tryck på gmod 9.0.4c

Half Life 2 och HL 2:DM är source spel.
9 Jun 2009

Om du har Team Fortress 2 så funkar spelet.

http://store.steampowered.com/app/4000/

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in