Jag vill ha gmod 9 men is inte skaffa gmod 10 fö att det kostar men hur skaffar man gmod 9 och vilka spel bhverman innan man kan ha det?
Gmod 9
Håller med Kawar0.
Alla Gmod kostar, både 8, 9 och 10.
INTE ALLS!
↗ till inläggetINTE ALLS!
My bad ;)
Ladda ner det här; http://halflife2.filefront.com/file/HalfLi...arrys_Mod;50929.
Du behöver nån Half-Life 2 mod (Eller riktiga spelet) som t.ex Counter-Strike: Source, Day of Defeat: Source etc.
Okej, Man måste ha HL2 Och CSS för att kunna spela gmod 9 tro mig jag har hafft det men jag köpte css och gmod 10 i samma paket så ;D
Nej, man behöver bara ett source spel.
↗ till inläggetJag vill ha gmod 9 men is inte skaffa gmod 10 fö att det kostar men hur skaffar man gmod 9 och vilka spel bhverman innan man kan ha det?
Garry's Mod 9 requires that the following are all installed and have been run recently.
* Half-Life 2
* Half-Life 2: Deathmatch
* Counter-Strike: Source
asså.
hjälp!
jag kan få igång gmod 9.
men det står att det är falskt så jag kan inte spela.
jag har följande: half life 2,half life 2 episode 1 och 2,portal,team fortress 2,zombie panic source,gmod 9. Fast jag har counter strike source och half life 2 deathmatch fast båda dom är inte riktiga.
(........................................................................HJÄLP......................
....................................................)
(.......................................................................HJÄLP.......................
...................................................)
(.....................................................................HJÄLP.........................
.................................................)
(....................................................................HJÄLP..........................
................................................)
(...................................................................HJÄLP...........................
...............................................)
(..................................................................HJÄLP............................
..............................................)
:unsure:
Flyttar till Half-Life forumet.
↗ till inläggetasså.
hjälp!
jag kan få igång gmod 9.
men det står att det är falskt så jag kan inte spela.
jag har följande: half life 2,half life 2 episode 1 och 2,portal,team fortress 2,zombie panic source,gmod 9. Fast jag har counter strike source och half life 2 deathmatch fast båda dom är inte riktiga.
(........................................................................HJÄLP......................
....................................................)
(.......................................................................HJÄLP.......................
...................................................)
(.....................................................................HJÄLP.........................
.................................................)
(....................................................................HJÄLP..........................
................................................)
(...................................................................HJÄLP...........................
...............................................)
(..................................................................HJÄLP............................
..............................................)
:unsure:
hahah! ljug inte du är typ 9 år lol
Asså , man behöver Half life 2 , Half life 2 Deathmatch , och ett source spel.
Spelar själv det . Men för några står det ''Den här versionen stämmer inte , Starta om spelet''.
Ni har downloadat fel då.
Gå in på www.gmod.de sen på downloads , och tryck på gmod 9.0.4c
↗ till inläggetHalf Life 2 och HL 2:DM är source spel.Asså , man behöver Half life 2 , Half life 2 Deathmatch , och ett source spel.
Spelar själv det . Men för några står det ''Den här versionen stämmer inte , Starta om spelet''.
Ni har downloadat fel då.
Gå in på www.gmod.de sen på downloads , och tryck på gmod 9.0.4c