:lol: :D har ni sett "GOAL" SPEAK ENGLISH PLAY FOOTBALL.DEN HAR GÅTT PÅ UR ,MEN NU SER VI DEN I SKOLAN .DOM PRATAR ENGELSKA OCKSÅ ÄR DET ENGELSK TEXT.DEN HANDLAR OM MANNI SOM SPELAR FOTBOLL I LONDON RANGERS OCH FOTBOLL OCH BRÅK M.M :D
Goal
Jag har inte sett den, är den bra...? OCH SNÄLLA! HÅLL INTE INNE CAPS LOCK!
Nej jag har inte sett den men använd inte Caps Lock!
nepp men jag har sett Big Muzzy eller vad den där som äter klocka heter (teknad):lol: :D har ni sett "GOAL" SPEAK ENGLISH PLAY FOOTBALL.DEN HAR GÅTT PÅ UR ,MEN NU SER VI DEN I SKOLAN .DOM PRATAR ENGELSKA OCKSÅ ÄR DET ENGELSK TEXT.DEN HANDLAR OM MANNI SOM SPELAR FOTBOLL I LONDON RANGERS OCH FOTBOLL OCH BRÅK M.M :D
Håll inte in Caps Lock för det är iriterande
för man skriver inte så i skolan eller verkligheten eller hur ?
vi ser också dom i vår klass lr sett
förlåt för caps loch :( .shatter hand tyckrer du att den är bra?vi ser också dom i vår klass lr sett
ne inte riktigt min stil hatar fotboll
ja det har jag.. vi gjorde samma sak. vi såg sista avsnittet i veckan. Du skulle bara veta att det som händer är ******* och *** men så **** :D
vi är nog på avsnitt 8 .lucia är kaxig eller hurja det har jag.. vi gjorde samma sak. vi såg sista avsnittet i veckan. Du skulle bara veta att det som händer är ******* och *** men så **** :D
Fotboll ÄGER!ne inte riktigt min stil hatar fotboll
Inte sett den!
Jo, lucia är en riktig häxa ;D men annars är filmen helt okej.
nähä men den är bra
Jag tror att jag har sett den.. Tycker att sånna serier är kassa.. Allt för förutsägbara..
ja, mean kan förutsäga llt det tycker jag ock¨å,men den är ändå rätt så braJag tror att jag har sett den.. Tycker att sånna serier är kassa.. Allt för förutsägbara..