💬
Logga in
Fuska.se

Resident Evil 4, Wii Edition

16 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Hallå!

sitter och lirar RE 4 nu på wii f*n så roligt spel=)

Det jag undrar över är ur många kapitel spelet är på tycker att jag snart skall ha klara ut det.

Hoppas någon vet...

20 Dec 2007

Jag tror det är 22 eller 23 om man räknar med subchapters.

Nivå 0 · Nykomling

kabby du vet allt va?

21 Dec 2007
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #4

jag är på 5.3 nu så då har jag hur mycket som hällst kvar alltså?

Nej, du har 3 chapters kvar. 5-3, 5-4 och The Final Chapter (om det räknas, det är skitkort).

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #6

okej då är det inte så långt kvar =). har nyss tagit ur krypet ur mig.

Då har du typ 20 minuter kvar. :P

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #8

japp det är nu avklarat så roligt detta spel va. Testade spela RE UC det verkar kasst! Någon som spelat det?

22 Dec 2007

Jag har UC, det äger. Men inte lika mycket som RE4.

Nivå 0 · Nykomling

Tjena! någon som vet vad de e för speciel sak man kan vinna på Mercenaries om man får 5 stjärnor på alla banor med alla gubbar? :huh: å e de någon som klarat ut spelet på normal snabare än 13h å 23min?

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #11
↗ till inlägget

Jag har UC, det äger. Men inte lika mycket som RE4.

Jag tycker att kontrollerna inte var lika bra, sedan blir man irreterad på att det kommer så mycket ljud från kontrollen, jobbigt när man har en liten här hemma som skall sova =)

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Tjena! någon som vet vad de e för speciel sak man kan vinna på Mercenaries om man får 5 stjärnor på alla banor med alla gubbar? :huh: å e de någon som klarat ut spelet på normal snabare än 13h å 23min?

om du klarar "the mercenaries" med alla karaktärer på alla banor med över 60.000 poäng (5 stjärnonr) låser man upp ett specielt vapen som kunnde uppgraderas jätte mycket eller att det var en laser pistol (har inte låst upp den men har bara båtbanan med leo och ada kvar ;) ). vad det gäller din anndra fråga undrar jag om man får ha chikago typwriter (vet ej hur det stavas) eler måste det vara en helt ny omgång och varför du vill veta det :huh:
23 Dec 2007
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

om du klarar "the mercenaries" med alla karaktärer på alla banor med över 60.000 poäng (5 stjärnonr) låser man upp ett specielt vapen som kunnde uppgraderas jätte mycket eller att det var en laser pistol (har inte låst upp den men har bara båtbanan med leo och ada kvar ;) ). vad det gäller din anndra fråga undrar jag om man får ha chikago typwriter (vet ej hur det stavas) eler måste det vara en helt ny omgång och varför du vill veta det :huh:

okey, ne din första omgång i spelet (på medel såklart)

↗ till inlägget

Man låser upp en Magnum som heter Handcannon, jag har den.

Mitt rekord är 3 timmar och 7 minuter.

Nivå 0 · Nykomling

Jag klarade ut spelet på 1 timme och 14 minuter. Jag spelade inte spelet på riktigt utan gjorde en speedrun ^^.

Lulz, neXo ljuger. Världsrekordet är 1 timme 40 minuter. >_>

Nivå 0 · Nykomling

HAHA jag e nog en riktig nybörjare :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in