DDDD Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 hur kommer man till toppen av mt. coronet för att fånga dialga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 Ta med Strength när du ska göra det här. Gå till Hearthome City. Gå höger, du kommer ganska snart till Mt. Coronet. Gå upp+höger. Använd Surf. Fortsätt. Använd Rock Climb. Fortsätt tills du kommer till Dialga. När du är framme ska du köra två strider mot Team Galactic, sedan kan du fånga Dialga. Det är inte rekommenderat att använda Master Ball. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 Använd inte Master Ball som JosJuice säger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst linkinpark92 Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 Använd Dusk Ball så fångar du han efter ca 10-20 bollar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 Använd Dusk Ball så fångar du han efter ca 10-20 bollar.Det är ljust i Dialgas grotta, så Dusk Balls är ingen bra ide. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 21 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 (redigerat) men jag kommer inte till mt.coronet det är ju bara vägen till siólaceon town....... jag har gått runtdär nu men hittar inte!!!!!! Redigerat 21 December 2007 av fuskaren 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 men jag kommer inte till mt.coronet det är ju bara vägen till siólaceon town....... jag har gått runtdär nu men hittar inte!!!!!! Jag kom ihåg fel...Gå från Oreburgh till Hearthome, och följ resten av instruktionerna så ska det fungera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Använd Dusk Ball så fångar du han efter ca 10-20 bollar.Det är ljust i Dialgas grotta, så Dusk Balls är ingen bra ide. Ultra Ball är ett litet tips X) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 26 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 (redigerat) men då kommer jag bara till en väggmålning som liknar den i celestic town!!!! snääälla kan du filma och sätta in en länk till filmen eller svara hur jag kommer igenom den där väggen( går inte med steinght) Redigerat 26 December 2007 av fuskaren 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Använd Dusk Ball så fångar du han efter ca 10-20 bollar. jag fångade honom på första ultrabollen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg