Hoppa till innehåll

The Simpsons Game


Gäst sellak
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag måste ha hjälp!

Jag har fastnat vid Museum banan ( bana 2)

Det är den siste mobbaren som sitter i ett ufo det är där som jag fastnat.

Jag har hoppat på dom som sprutar upp luft och kommer bara upp på rymdskeppet.

Snälla HJÄLP!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej

Jag behöver oxå hjälp fast på ett annat uppdrag(Catch stubborn ape)sista delen på de uppdraget där frinks blir kidnappad av en apa snälla hjälp apan stack ner i nått sorts hål å man kan inte komma förbi ett stängslet som e runt.......

SNÄLLA HJÄLP!!!

 

 

 

Btw e du uppe på rymd skeppet för om du e de så ska du skjuta i mot han

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag behöver hjälp med catch stubborn ape! Jag fattar inte vad man ska göra! Hjälp! :o

Jag hjälper dig gärna men då måste jag först komma förbi delen där siste killen är i tefatet. Hur gör jag? Har varit där i en vecka typ :angry: Ska man ta sig upp på de tre höj- och sänkbara tallrikarna? Hur i så fall. Har provat flyga på luftstrålarna men når inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du kommit upp på rymdfärjan? Isof ska du hoppa till den långsmala raketen. Den kommer att paja och då kan man klättra upp på den. Sen ska man hoppa till en planet som snurrar, sen till nästa planet osv tills man kommer till en stor röd plattform. Har du inte kommit upp på rymdfärjan ska du använda fläktarna och flyga dit med Bartman.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du kommit upp på rymdfärjan? Isof ska du hoppa till den långsmala raketen. Den kommer att paja och då kan man klättra upp på den. Sen ska man hoppa till en planet som snurrar, sen till nästa planet osv tills man kommer till en stor röd plattform. Har du inte kommit upp på rymdfärjan ska du använda fläktarna och flyga dit med Bartman.

Tusen tack för hjälpen! nu ska jag skynda mig framåt...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nä nu blir jag tokig faastnat här 1 vecka och mera ! när man jagar ggorillan i värld 6 tror jag vel så när det e 9 rör + 1 som man ska komma i så jag kommer helatiden i någo av dom 9 ! .... omöjligt ..... jag skulle gärna vila ha hjälp ..... hjälp snäääääääällaaa

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Kan någon hjälpa mig?!!

Har fastnat på bana 2 där på slutet när man är i det där rymdrummet. Har kommit ända fram till snubben i rymdskeppet så jag står på sista tefatet med Bart men jag fattar inte hur jag ska skjuta på han. Ibland blir det en sån där röd markering runt snubben i rymdskeppet men inte särskilt ofta och han har ju hunit skjuta ner mig innan oftast. Något tips på hur man skjuta osv??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...