Hoppa till innehåll

Börjat På Att Levla Upp En Ny 70..


Median
 Dela

Rekommendera inlägg

Har jag börjat levlat upp en Tauren Warrior som just nu är på 37, men i slutändan blir det alltid tråkigt att levla! Det är det som hållit mig borta från att levla upp en till 70. Finns det nåt sätt att få levelingen roligare? Eftersom jag vill jätte gärna att den ska bli 70 nångång xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gör instances och liknande, det blir mycket roligare att spela när man har bättre gear. Och då blir det lättare att hålla sig till en char. Vill du levela så snabbt som möjligt ska du undvika instances. Gör mycket questes istället för att grinda. Sen blir det roligare ju högre level man blir. Lite PvP imellan gör så du inte blir utråkad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det enda som jag vet är att bara lvla på, kör ofta instancer och kör lite bg eller lira på samma server som dina polare (ifall dom lirar wow).

Själv så gjorde jag minst 5 gubbar och lvlade dom innan jag lvlade till 70 men det var bara för att jag ville lira med mina polare. Men dom ville bara byta server hela tiden för att en ny person kom in i bilden hela tiden...

För mig så har lvlandet varit mycket roligare när en polare lirar på samma server och är nästan samma lvl för då kan man lira instancer/bg eller bara lvla tillsammans och då blir det mycket roligare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ai: Jo, även om nästan alla mina kompisar spelar WoW så är dom så tråkiga xD En bottar tillochmed i tron om att han inte blir bannad.

 

Aja, får väl bara köra på.

Psykiskt så går inte de populäraste botprogrammen att bli upptäckta av Warden. Det är bara om man blir upptäckt av en spelare som sedan rapporterar en man kan bli bannad. Känner en som har bottat 10-60 utan att ha blivit bannad eller kontaktad av en gamemaster.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...