Hoppa till innehåll

Tycker Du Fuska.se Är Bra?


Toxin
 Dela

Rekommendera inlägg

Fuska suger fet dase. http://www.gtasajten.com/forum/uploads/monthly_09_2007/post-8866-1190651435.gif That's my opinion. Varför är jag här? Därför jag är medlem. Blev det innan forumet urartade totalt. Detta forum går endå i andra hand. Inte bara många användara är dryga, utan även reglerna.

Redigerat av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 37
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Fuska suger fet dase. http://www.gtasajten.com/forum/uploads/monthly_09_2007/post-8866-1190651435.gif That's my opinion. Varför är jag här? Därför jag är medlem. Blev det innan forumet urartade totalt. Detta forum går endå i andra hand. Inte bara många användara är dryga, utan även reglerna.

Väl talat. Personligen tycker jag det har gått åt pipsvängen här. Är bara här pga vissa trevliga individer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ärligt så tycker jag inte att fuska är så speciellt roligt längre. Jag klagar inte på alla som inte kan stava ordentligt, jag har också varit sådan här på fuska. Vilket jag inte är så stolt över, men fuska.se var mitt första forum.

Men jag tycker att det har blivit halv dött, oftast finns det inga roliga trådar att skriva i och massor av andra saker. Anledningen till att jag är inne är att jag blev moderator och fortfarande provar på det, dessutom har jag inte så mycket för mig längre när jag sitter vid datorn. Fuska blir som ett tidsfördriv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns orsaker till varför inte forumet funkar. För det första är det ett faktum att ''yngre'' och ''äldre'' på detta forum är som att blanda whisky och cola. Det blir surt. Det funkar inte. Vi måste ta hänsyn till yngre personer på detta forum, dessvärre behöver de inte ta hänsyn till oss. Det har jag märkt. Mina tre varningar som jag dragit på mig är ''stötande innehåll''. Well, har aldrig dragit på mig en varning för sådant på något annat forum. Där är åldersgrupperna lika. Somliga tror att om man skrärper reglerna rejält så fixar sig allt. Det är fel, helt fel. För det första funkar sammanhållningen mellan moderatorer dåligt. Detta leder till att många tolkar alla inlägg på olika sätt.

 

Ett forum som har slöa moderatorer producerar spam och osämja. Det är glasklart. Därför skärps reglerna här. Det funkar inte heller. Forumiter blir bara irreterad.Man måste lära sig att använda reglerna flexibelt i olika situationer och hitta en mellangräns. Inte för slappt, och inte för strängt.

 

Det är åldersgrupperna som skapar problem. Jag säger inte att någon av dessa grupper skapar problemet. De yngre tvivs med yngre, de äldre med äldre. Problemet kommer då yngre och äldre använder samma forum. Det funkar inte. Har skrivit det tusen gånger men ingen verkar eller vill förstå. En drag vore att skapa ett forum för personer över fjorton år. Där kan alla över fjorton samlas men ej under. Samtidigt har man kvar den gammla delen där alla kan vara. På så sätt beblandas vi inte på samma sätt, och uppstår det problem vet var och en var sin plats är.

 

Så länge en och samma åldersgrupp är tillsammans är det uppenbarligen inga större problem. Problemen kommer som sagt då vi beblandas.

Redigerat av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Apelsin

Ja av fusksidorna är fuska.se mycket, mycket seriösare.

 

Men jag känner att det inte är så seriöst längre för mig. Förut så földje jag reglerna men jag släppt det ganska mycket. Skriver bara onödiga inlägg nu för tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm, Internet Tid?

Jag tycker fuska är bra och jag har varit här förr i tiden, Men då vart jag bannad, Så jag har kommit tillbaka, Men det är verkligen inte samma sak utan Donken... =(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...