eeewwhh Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Hmm, Internet Tid? Jag tycker fuska är bra och jag har varit här förr i tiden, Men då vart jag bannad, Så jag har kommit tillbaka, Men det är verkligen inte samma sak utan Donken... =( Okej tid på internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Om man jämför med en annan svensk sida med ungefär samma namn så kan man ju inte annat än säga att fuska.se är ett mycket bra fusksida. Inget lagg, seriösare och bättre upplägg/utseende. Men varför i Basuträsks namn ska man jämföra med sidor som har ungefär samma namn?! Det är inte många sidor som har liknande namn, därför är denna sida bäst?! YAY. Namn spelar ingen roll, det är sidan i sig. Gtasajten är bäst eftersom det inte finns någon med liknande namn. Passagen är också bäst eftersom det inte finns någon sida med liknande namn? Nej. Snälla, det går inte att resonera så. Sidor är inte bättre p.g.a. namnet utan innehållet och uppbyggnaden. Sitt inte och försvara en skitsida som denna. Eller sitter du och försvarar den och inser att den har många brister trots att du gillar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.