Hoppa till innehåll

Hhhäääälllpp! På Oot


NINTEDO
 Dela

Rekommendera inlägg

Din stavning måste bli väldigt mycket bättre. Jag fattar inte för fem öre vad du säger.

okej okej okej!! jag vet att jag stavar som en krata :ng:

 

Ah de gör du ... för kratta stavas med två T ;:

 

De är ok att stava fel om folk fortfarande kan läsa det. (tycker jag) för jag stavar skit dåligt själv ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Din stavning måste bli väldigt mycket bättre. Jag fattar inte för fem öre vad du säger.

okej okej okej!! jag vet att jag stavar som en krata :ng:

 

Ah de gör du ... för kratta stavas med två T ;:

 

De är ok att stava fel om folk fortfarande kan läsa det. (tycker jag) för jag stavar skit dåligt själv ;)

 

;: typist jag :angry:

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag skriver asfult i verkligheten ingen utom jag fattar vad detstår för nåt :D :P :P :P

sama här usel hanstil blus stavnig som en kratta(he he två T)är likamed igen ser vad det står och skule nån se vad det står så kommer vi till stavnigen :angry: Redigerat av takato
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag skriver asfult i verkligheten ingen utom jag fattar vad detstår för nåt :D :P :P :P

sama här usel hanstil blus stavnig som en kratta(he he två T)är likamed igen ser vad det står och skule nån se vad det står så kommer vi till stavnigen :angry:

 

dina stavfel i detta inlägg:

 

 

sama=samma

hanstil=handstil

blus=plus

igen=ingen.

 

ville bara säga du kan ju kolla vad du har skrivit och ändrat det

Redigerat av Link95
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag skriver asfult i verkligheten ingen utom jag fattar vad detstår för nåt :D :P :P :P

sama här usel hanstil blus stavnig som en kratta(he he två T)är likamed igen ser vad det står och skule nån se vad det står så kommer vi till stavnigen :angry:

 

dina stavfel i detta inlägg:

 

 

sama=samma

hanstil=handstil

blus=plus

igen=ingen.

 

ville bara säga du kan ju kolla vad du har skrivit och ändrat det

 

Vadå ska han ha någon som rättar honom efter varje inlägg, de går ju inte. :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...