TheKingOfEvil Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 (redigerat) Hej Jag har försökt och försökt .. Läst... men ändå förstår jag inte vad man ska göra på peachs hammer throw event... -.- Kan nån hjälpa mig...? dock ä jagsäker på att det kommer att cvara löjligt lätt... ;: Någon som vet..? Redigerat 4 Januari 2008 av TheKingOfEvil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst FabrikatioN Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 www.gamefaqs.net =D eller var det .com? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 5 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 (redigerat) jag har kollat där det finns inget (www.gamefaqs.com) tack ändå Men om det finns någon som vet så kan ni gärna svara :) Redigerat 5 Januari 2008 av TheKingOfEvil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 tror man ska kasta precis i mitten så var det med en annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 5 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Menar du när hammar grejen är precis i mitten..?(eller rakt fram ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 kasta den innanför det där vita fältet kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 8 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 (redigerat) Kanske... men det står något om att man ska skrika.. :huh: peach asså Redigerat 8 Januari 2008 av TheKingOfEvil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.