lellagirl Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 vilkennivå är just du på i viva piñata :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Va på typ lvl 25-30 nånting men jag kördetyp aldrigdet. Fick med det när jag köpte 360, men sålde VP sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lellagirl Skrivet 8 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 okey :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 det går ganska dåligt för mig alla mina slås helatiden.. =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mac91 Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Jag har 50. Dom slåss mindre om du inte har några tistlar i trädgården. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Jag har 50. Dom slåss mindre om du inte har några tistlar i trädgården. Jahaja..men får man inte nån pinata om man har tistlar i trädgården? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lellagirl Skrivet 11 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Jag har 50. Dom slåss mindre om du inte har några tistlar i trädgården. Jahaja..men får man inte nån pinata om man har tistlar i trädgården? det finns ju en pinata som gillar det men kommer inte ihåg vilken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lellagirl Skrivet 15 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 vet nån av er hur man får zumbug Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 vet nån av er hur man får zumbugnope, har ingen aning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lellagirl Skrivet 16 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 vet nån av er hur man får zumbugnope, har ingen aning vilken nivå e du på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flurrie Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 vet nån av er hur man får zumbugnope, har ingen aning du matar en horstachio med björnbär och tusenskönor så blir den en zumbug Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lellagirl Skrivet 20 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 vet du hur man får en dragonache Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.