Pop-up Stop!
Jag har redan en sånn på fuska får man ingen ruta när man får meddelanden och om man ska spela spel :huh:
man ska gö inte ha pop up stop ad-aware 6 e myckert bätre..
Vad är pop-up för något?
Det är som ett anti virus program men det tar bort pop-up..t.ex reklam eller save now och sånt.
dom e så jobbiga för dom gör så datorn blir så seg med.. :angry:
Jupp.
Ad-Aware 6.0 är bra, men ha gärna ett fler tal sånna program
men ad-aware är väll det som tar bort spion filer :huh: eller sånna där buggar :huh:man ska gö inte ha pop up stop ad-aware 6 e myckert bätre..
och det har jag men jag hade ett annat som också hette adaware som var pop up stopper
Ännu smartare är att ladda ner Moxilla Firefox, har automatisk popupblockning + mycket mer, finns att ladda ner på mozilla.org
det har alla pop up stoppers det är bara det att man måste stänga av dom när man ska spela på en del sidor :angry:
vad e pop-up grej?!
när man besöker vissa sidor (inte alla) så skickas det massa "cookies" fram och tillbaka och vissa företag använder dessa cookies för att få fram en ruta som gör reklam för företaget och det e pop-up...oftast en massa reklam som poppar upp :rolleyes:
jag använder ad-aware gjort av lavasoft...mycket bra program ! :D så skaffa ett liknande program om ni får en massa reklam rutor som ploppar up :cool:
det är bra ibland brukar man ju få skit reklamer och sånt så det är bra och få bort det men om du laddar ner msn 6.2 så kommer det inget upp